Noen som snakker?

mammamilla

Forumet er livet
Septemberlykke 2021
I helgen knekka Jonathan "snakke-koden" og etter det går smella i ett..
Nå sier han:

Hei
Hade
Der
Hæh?

Hopp
Tutt (smokk)
Ja
Nei

Og så babler han masse i vei.
Er han sulten går han etter oss og sier Mmmmmmm.. [8D]

Men mamma og pappa skal vi altså IKKE si!! [8D]
Hva sier deres søte små? [:)]

wow ... så flink .,.. [:D]

ikke noe prat her igården ..
syns jeg hører noe - babba - innimellom ... men vet ikke..
Blir veldig spennende å se om han vil prate like fort som alle andre med tanke på hørselstapet..
[:)]

Her går det i mamma, pappa og bus(pus). Koselig når de begynner å lage litt forståelige lyder :)

Har sagt mamma en stund, men tviler på at han vet at det er meg.. men går jo ann å håpe ;-)

ORIGINAL: Kraaka

Har sagt mamma en stund, men tviler på at han vet at det er meg.. men går jo ann å håpe ;-)

Ssamme md Filippa. Litt "babababba".

Så flink han er[:D]

Her sier han hade av og til.. ellers har han bare sagt mamma og pappa ett par ganger..[;)]

Mamma, pappa, hei, hade og bø. Kommer ja innimellom også, men vet ikke om det er helt bevisst. Men de andre ordene sier hun bevisst, og mamma kom aller først [:D]

Her går det i mamma og pappa (ikke alltid like tydelig, men vi vet det er det han mener), nei og nam.
På onsdag da jeg og far var på trilletur med Alexander var jeg nesten sikker på at han prøvde å si morfar!

Tuppa her sier:

hei
ha det
MØØØØØØ (da vi spør hva ku sier[:D])
tittei
mamma
pappa
og da hun er survete så sier hun neineineineinei

(sa Veve da hun så sunniva men har sluttet så det var nok bare tilfeldig)

Her sies det mama, bababababa, næææææææi ellers mye uforståelig babling [:D] Snuppa blir 9 mnd på mandag og da skal vi på 9 mnds kontroll.

Snuppa vårres sei: hei,hade,bø,mamma,pappa,ja,nei, å bable masse meir uforståelige ord[:)]

ikke så mye her ennå[:)]

men hun sier:
mamma
hei
nam nam
pa pa pa (skal nok være pappa)
vov vov

iallefall d jg har fått m mg som r ganske ordentlige ord, eller så r d bare babbel[:D]

Så flinke barna r til å snakke allerde, utrolig moro[:D][:D]

Hehe, så flink da [:D] 

Her går det i mama , papa, hei, namnamnam, bæ, ihihihi(vrinsking) og mø, mjau og bippbipp. litt glad i dyr da [:D] 
tantene kaller hun for the. Ellers bare babbel. og mye dyrelyder her igården...

ORIGINAL: tripptrapp

Her sies det mama, bababababa, næææææææi ellers mye uforståelig babling [:D] Snuppa blir 9 mnd på mandag og da skal vi på 9 mnds kontroll.
[/quote

rania blir oxo 9 på mandag og vi skal til kontroll vi oxo[;)]
har ikke veid henne på nesten 2 mnd, blir gøy å se hvor stor hun r og hvor lang altså[:D]

Neline sier mamma. Og ellers går det i et språk jg ikke skjønner[:D][:)]

her går d i lalalalalla omdagen. og litt athe athe atthe... hehe

Back
Topp