Noen som sliter med?

Det eneste som hjelper meg akkurat mens det skjer, er å reise meg opp og bare stå på føttene, det gir seg ganske raskt da.
Det sies at magnesium skal hjelpe, og det gjør det stort sett også - jeg har tatt det hver dag i flere år men det har ikke hjulpet mot leggkramper i svangerskapet, kun leggkramper som har oppstått ellers.
Fysioterapeuten anbefaler å strekke ut leggene om kvelden før en legger seg, og det har faktisk hjulpet godt. :)

Har fått sterke kramper om morgenen :S
Er ganske kraftige, og benet blir numment og rart etterpå, men heldigvis er det bare om morgenen :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Hos meg er det eneste som hjelper å strekke ut foten fort! Vondt der og da, men da har det heldigvis gitt seg

Jeg har fått beskjed av jordmor om å kjøpe magnesium på apoteket :-)

For meg hjelper det å bruke støttestrømper på dagtid har jeg funnet ut! I tillegg hovner ikke bena og føttene så fælt :) Vinn vinn!

Har hatt litt, men på langt nær så vondt som noen av dere beskriver. Bare sånn att det er vondt å gå på beinet. Blir litt halting av det, men går heldigvis ganske fort over :)
Jeg drikker også veldig mye melk, så litt rart hvis det skal ha noe betydning..

Er også veldig plaget med leggkramper.... De sier det skal hjelpe å spise banan, å føler det hjelper litt her. Kan ha 3-7 leggkramper på ei natt! Helt forferdelig! :o

Hadde kramper 2-3 ganger pr natt i flere uker. Til slutt sa svigermor at eg skulle knytte litt ulltråd rundt anklene (ikkje stramt så klart). Trudde seriøst det hadde klikka for dama... Men det er 4 uker sida, og eg har vært krampefri siden... :) Hørt om fleire som seie da samme... :)

Back
Topp