Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodepine eller?Aha, jeg tror jeg hat tenkt motsatt, også har jeg aldri ibux, så tenkte bare jeg måtte "sove det bort".
Paracet er tatt. Og satser på å være tilbake til normal i løpet av 20 min Max
Hodepine eller?
Går visst litt forkjølelse i bhg for tida her. Blitt smittet av lillesnupp. Føler meg helt kake
Kjenner til det! Sliter med det samme på jobb. Klarer virkelig ikke å konsentrere meg i det hele tatt... :-( :-( :-(Ja, hodepine. Ikke sånn helt grusomt, men så ille at jeg ikke får gjort noe. Dro til og med hjem fra jobb i dag, og det er absolutt ikke typisk meg. Tror ikke jeg har vært borte en eneste dag på maaaaange år.
Men nå som paracet er ok, så håper jeg at jeg ikke trenger å ha hodepine mer
Kjenner til det! Sliter med det samme på jobb. Klarer virkelig ikke å konsentrere meg i det hele tatt... :-( :-( :-(
Gløden ja... Ok... Ha ha!!Uff håper det blir bedre for deg også
Andre trimester skal jo være det beste og når den fine "gløden" kommer..... Venter i spenning
Gløden ja... Ok... Ha ha!!
Blir nok bedre etter hvert men tror ikke jeg blir hundre prosent friskmeldt fra mandag av... Men det er like greit. Bedre å være på jobb hver dag, korte dager enn å ende opp med å ikke være der i det hele tatt.