Noen som sliter med hodepine?

Aha, jeg tror jeg hat tenkt motsatt, også har jeg aldri ibux, så tenkte bare jeg måtte "sove det bort".
Paracet er tatt. Og satser på å være tilbake til normal i løpet av 20 min Max :bag:

Aha, jeg tror jeg hat tenkt motsatt, også har jeg aldri ibux, så tenkte bare jeg måtte "sove det bort".
Paracet er tatt. Og satser på å være tilbake til normal i løpet av 20 min Max :bag:
Hodepine eller?

Går visst litt forkjølelse i bhg for tida her. Blitt smittet av lillesnupp. Føler meg helt kake :P

Hodepine eller?

Går visst litt forkjølelse i bhg for tida her. Blitt smittet av lillesnupp. Føler meg helt kake :p

Ja, hodepine. Ikke sånn helt grusomt, men så ille at jeg ikke får gjort noe. Dro til og med hjem fra jobb i dag, og det er absolutt ikke typisk meg. Tror ikke jeg har vært borte en eneste dag på maaaaange år.
Men nå som paracet er ok, så håper jeg at jeg ikke trenger å ha hodepine mer :happy:

Ja, hodepine. Ikke sånn helt grusomt, men så ille at jeg ikke får gjort noe. Dro til og med hjem fra jobb i dag, og det er absolutt ikke typisk meg. Tror ikke jeg har vært borte en eneste dag på maaaaange år.
Men nå som paracet er ok, så håper jeg at jeg ikke trenger å ha hodepine mer :happy:
Kjenner til det! Sliter med det samme på jobb. Klarer virkelig ikke å konsentrere meg i det hele tatt... :-( :-( :-(

Kjenner til det! Sliter med det samme på jobb. Klarer virkelig ikke å konsentrere meg i det hele tatt... :-( :-( :-(

Uff håper det blir bedre for deg også :happy:
Andre trimester skal jo være det beste og når den fine "gløden" kommer..... Venter i spenning :p

Uff håper det blir bedre for deg også :happy:
Andre trimester skal jo være det beste og når den fine "gløden" kommer..... Venter i spenning :p
Gløden ja... Ok... Ha ha!!

Blir nok bedre etter hvert :-) men tror ikke jeg blir hundre prosent friskmeldt fra mandag av... Men det er like greit. Bedre å være på jobb hver dag, korte dager enn å ende opp med å ikke være der i det hele tatt.

Man kan ta paret, men jeg brekker meg av alle piller om dagen, selv Folat :/ Så jeg klarer ikke å ta noe dessverre...

Gløden ja... Ok... Ha ha!!

Blir nok bedre etter hvert :) men tror ikke jeg blir hundre prosent friskmeldt fra mandag av... Men det er like greit. Bedre å være på jobb hver dag, korte dager enn å ende opp med å ikke være der i det hele tatt.

Helt enig!
Satser på at gløden kommer til helgen :joyful:

Begynt med hodepine her hos meg også + alt annet ;) Klarer ikke helt å nyte dette :dead::depressed:

Jeg sliter med hodepine og forsøker ikke ta paracet ( husk at gravide ikke skal ta ibux). Hvis jeg drikker litt gjennom hele dagen, går det stort sett bra og i alle fall mye bedre. I det siste har jeg fått det om morgenen, men jeg forsøkte å drikke vann fra vannglass ved sengen når jeg likevel måtte opp på mine nattlige dobesøk ( 1-3 ganger hver natt, vanligvis to) og det hjalp faktisk.

Har mye vondt i hodet på kveldene etter jeg har vært på jobb! Men har heldigvis klart og holde meg unna smertestillende :)

Back
Topp