Noen som sliter med hodepine?

Bkno2919772

Andre møte med forumet
Jeg sliter veldig med hodepine, og blir kvalm retretter det. Noen andre som også sliter med det? :/

Jeg har vanligvis aldri vondt i hodet, men jeg har hatt det litt i det siste. Med hodepinen kommer generelt ubehag, men ikke direkte kvalme.
Jeg er veldig tørst om dagen, og det kommer typisk når jeg ikke har fått i meg drikke på en stund.

Har hatt mye hodepine siste uka. Kvalm er jeg så lenge det er mer enn en time siden forrige måltid, så litt usikker på om det egentlig har noen sammenheng for min del.. :)

Har en del hodepine til vanlig,men er verre nå. Flimmering foran øynene og uvel, var sånn sist svangerskap også men da mye senere.

Karma1 følger med deg der, har akkurat sånn jeg og. Men har aldri hatt no særlig hodepine sånn ellers.

Er rett over 12 uker og hodepinen startet igår. Føler meg også kronisk småforkjølet og nyser mye. Ikveld er hodepina skikkelig plagsom, har lagt meg som følge av den.

Er rett over 12 uker og hodepinen startet igår. Føler meg også kronisk småforkjølet og nyser mye. Ikveld er hodepina skikkelig plagsom, har lagt meg som følge av den.
Det är som att läsa om mig själv :p jäkla nysningar, känns ju som att man är nära att skjuta ut den lilla :D

Jepp. Har vært fullt sykemeldt pga migreneanfall. Er sykemeldt ennå. Håper det snart gir seg!

Har slitt litt med hodepine, ja! Særlig de første ukene og nå de siste dagene (egentlig siste uken...)

Er det egentlig farlig å ta paracet, eller kan man ta det uten risiko?
Det får helt fint :-) legen sa jeg fint kunne få paralgin forte mot hodepine/migrene. Det har blitt brukt over så lang tid uten å finne noen skadelig virkning, så han hadde ingen betenkeligheter med det :-)

Vet ikke helt hva jeg har tenkt, men har tenkt man ikke skal ta.
Men nå blir det paracet i håp om bedring raskt!!:cool:

Vet ikke helt hva jeg har tenkt, men har tenkt man ikke skal ta.
Men nå blir det paracet i håp om bedring raskt!!:cool:
Det er Ibux man ikke skal ta!! Men paracet er helt ufarlig! Så lenge man følger doseringene da selvfølgelig, og ikke tar for mye. Men det skjønte du :P he he...

Back
Topp