Bkno2919772
Andre møte med forumet
Jeg sliter veldig med hodepine, og blir kvalm retretter det. Noen andre som også sliter med det? :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!! Efter att jag har börjat jobba så kommer den varje dag. Och jag vägrar ta någon paracet , så jag pinar mig igenom värken .Jeg sliter veldig med hodepine, og blir kvalm retretter det. Noen andre som også sliter med det? :/
Det är som att läsa om mig själv jäkla nysningar, känns ju som att man är nära att skjuta ut den lillaEr rett over 12 uker og hodepinen startet igår. Føler meg også kronisk småforkjølet og nyser mye. Ikveld er hodepina skikkelig plagsom, har lagt meg som følge av den.
Det får helt fint legen sa jeg fint kunne få paralgin forte mot hodepine/migrene. Det har blitt brukt over så lang tid uten å finne noen skadelig virkning, så han hadde ingen betenkeligheter med detEr det egentlig farlig å ta paracet, eller kan man ta det uten risiko?
Er det egentlig farlig å ta paracet, eller kan man ta det uten risiko?
Det er Ibux man ikke skal ta!! Men paracet er helt ufarlig! Så lenge man følger doseringene da selvfølgelig, og ikke tar for mye. Men det skjønte du he he...Vet ikke helt hva jeg har tenkt, men har tenkt man ikke skal ta.
Men nå blir det paracet i håp om bedring raskt!!