Noen som skal teste snart?

Seriøst den tette nesa begynner å bli rimelig slitsom..Grrrr..Kommer jeg til å nyse, river d skikkelig i sidene nederst i magen..Ser frem til å få begynne m testingen..Noen som vet hvor tidlig man kan få pos test m de billig stavene foresten?
 
Aner ikke, aldri brukt slike. Staar det ikke noe sted hvor mye hcg dem reagerer paa...?
Det at det river og sliter der nede er jo et godt tegn, selvom det er plagsomt :) Krysser fingrene for deg! :) Selv blir jeg bare mer og mer overbevist om at tanta er rett rundt hjoernet.... Jeg pleier aa ha ganske saa mange og kraftige pms plager, og jeg har dem alle naa... Krysser fingene og haaper selvfoelgelig i det lengste, men tror dessverre toget har gaatt for denne runden... :(
 
Aner ikke, aldri brukt slike. Staar det ikke noe sted hvor mye hcg dem reagerer paa...?
Det at det river og sliter der nede er jo et godt tegn, selvom det er plagsomt :) Krysser fingrene for deg! :) Selv blir jeg bare mer og mer overbevist om at tanta er rett rundt hjoernet.... Jeg pleier aa ha ganske saa mange og kraftige pms plager, og jeg har dem alle naa... Krysser fingene og haaper selvfoelgelig i det lengste, men tror dessverre toget har gaatt for denne runden... :(
Så lenge tr ikke kommer er d jo håp;):) Vi får krysse fingra..Vet bare at andre som har brukt både stavene og strimmlene har erfart å få tydeligere å fortere pos test på stavene..Blir lenge å vente til helga m testing:pMå prøve å holde meg, men spørs mer på tålmodigheten;)
 
Bare måtte ta en test i dag for å roe meg selv..Fikk en svak svak strek så nå nå blir d hardt å vente nærmere helga:p Vet d er tidlig, men nysjerrigheten tok overtaket..Ble så svak at jeg får den ikke på bilde, men kan skimte den..Håper bare den er mer tydelig å sterkere mot helga:)
 
Saa spennende! Skjoenner godt at det blir vanskelig aa vente naa ja :p
 
Hvor mange dpo anbefaler dere å teste på? Testet 9 dpo uten resultat, og så vil jeg ikke bli skuffa igjen... er i min første pp så trenger litt råd :)

Fra BV appen :)
 
Hvor mange dpo anbefaler dere å teste på? Testet 9 dpo uten resultat, og så vil jeg ikke bli skuffa igjen... er i min første pp så trenger litt råd :)

Fra BV appen :)
Hvor mange dpo er du nå da?D lureste er å vente til den dagen du venter tr, men d klarer ikke jeg..Mange begynner fra 9dpo og fram til dem venter tr..Så har du dem som er virkelig tålmodige da som venter helt til flere dager over;)Kommer helt an på hvor tålmodig du er selv
 
Okei :) blir 11 dpo etter kl 24 nå, og venter tr på søndag.
Får vell prøve å være av den tålmodige typen jeg da, for klaffer det så klaffer det, og gjør det ikke det kommer det en pp til :)
Takk for svaret i allefall :)

Fra BV appen :)
 
Da var blodproeven unnagjort, og den var negativ (som forventet, egentlig...) Tar en pause denne syklusen, saa proever vi igjen i neste :)

samaha27 har du testet ennaa???
 
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1395528911.919264.jpg Her er mine tester:) den helt til høyre er mandag 8dpo, og den helt til venstre er fra idag 13dpo. Så jeg fikk strek fom 9dpo på billigtester :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tusen takk..Trodde ikke d var mulig å få strek så tidlig..Var jo bare 7dpo da jeg skimtet streken første gang..Vanlig cb m pluss tegnet kom fram også fredag ettermiddag som da ble 9dpo..Får bare håpe d sitter denna gang:)Klarer ikke helt å juble ennå etter kjemisk sist
 
Back
Topp