Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge tr ikke kommer er d jo håp Vi får krysse fingra..Vet bare at andre som har brukt både stavene og strimmlene har erfart å få tydeligere å fortere pos test på stavene..Blir lenge å vente til helga m testingMå prøve å holde meg, men spørs mer på tålmodighetenAner ikke, aldri brukt slike. Staar det ikke noe sted hvor mye hcg dem reagerer paa...?
Det at det river og sliter der nede er jo et godt tegn, selvom det er plagsomt Krysser fingrene for deg! Selv blir jeg bare mer og mer overbevist om at tanta er rett rundt hjoernet.... Jeg pleier aa ha ganske saa mange og kraftige pms plager, og jeg har dem alle naa... Krysser fingene og haaper selvfoelgelig i det lengste, men tror dessverre toget har gaatt for denne runden...
Skal du?Når har du ikm? Slenger meg med deg å tester fredag jeg også Klarer ikke å vente..Fredag er jeg mellom 9-11dpoSkal teste til fredag
Hvor mange dpo er du nå da?D lureste er å vente til den dagen du venter tr, men d klarer ikke jeg..Mange begynner fra 9dpo og fram til dem venter tr..Så har du dem som er virkelig tålmodige da som venter helt til flere dager overKommer helt an på hvor tålmodig du er selvHvor mange dpo anbefaler dere å teste på? Testet 9 dpo uten resultat, og så vil jeg ikke bli skuffa igjen... er i min første pp så trenger litt råd
Fra BV appen
Jepp d har jegLigge en del bilder på tyde tester tråden som er mine Jeg har fått en del pos testerDa var blodproeven unnagjort, og den var negativ (som forventet, egentlig...) Tar en pause denne syklusen, saa proever vi igjen i neste
samaha27 har du testet ennaa???
Jepp d har jegLigge en del bilder på tyde tester tråden som er mine Jeg har fått en del pos tester
Tusen takk..Trodde ikke d var mulig å få strek så tidlig..Var jo bare 7dpo da jeg skimtet streken første gang..Vanlig cb m pluss tegnet kom fram også fredag ettermiddag som da ble 9dpo..Får bare håpe d sitter denna gangKlarer ikke helt å juble ennå etter kjemisk sistGratulerer!!