Noen som skal teste snart?

samaha27

Elsker forumet
Hei..Er d noen som snart skal teste av dere som forhåpentligvis havner her? Syns tiden går så sakte før jeg får testet;) Siden lørdag har jeg hatt halsbrann noe jeg ikke er plaget av ellers..Mandag da jeg sto å sku plukke noe ut av en eske her så begynte jeg plutselig å blø neseblod..D bare rant..D er jammen mange år siden jeg har gjort..Syns bare d er så rart at d skjer nå..Hmmm..Blir ikke klok på denne kroppen..Dagene blir laaaange nå frem til test
 
Jeg hadde inseminasjon forrige uke, maa vente enda 10 dager til foer jeg kan teste... Tida gaar ikke bare sakte, den har stoppet helt opp!! Og jeg er IKKE av den taalmodige typen i utgangspunktet :p
Eneste symptomet jeg har er tunge og vonde pupper, men det kan like gjerne vaere en senreaksjon paa hormonbehandlingen, skjoent den ble jo avsluttet for en uke siden, og jeg merket jo ingenting da... Kan selvfoelgelig ogsaa vaere et tidlig pms tegn for den saks skyld (pleier aa ha det saann foer mensen, men dette var da vel tidlig synes jeg!) Trodde jeg skulle klare holde meg rolig og noektern fram til test jeg, for aa unngaa den stoerste skuffelsen hvis testen er negativ, men neida, det kan jeg bare glemme! Blir G-A-L!!!!

Naar skal du teste?
 
Tok en test ut av d blå i sted, men etter tidsfristen kan jeg skimte noe der..Skjønner ikke helt den..Hmmm..Ser du noe på den?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    398,7 KB · Visninger: 105
Hm, kan saavidt skimte noe der ja, men usikker paa om jeg ser farge eller bare skygge.... men man skal jo ikke lese av etter tidsfristen da. Naar er ikm?
 
Hm, kan saavidt skimte noe der ja, men usikker paa om jeg ser farge eller bare skygge.... men man skal jo ikke lese av etter tidsfristen da. Naar er ikm?
Nei vet man ikke skal gjøre d, men gjorde d likevel;) Skal vente til jeg skal legge meg å ta en da pluss i morgen tidlig for å se om d samme skjer..Skjønner ikke helt hvorfor og hvordan d er mulig egentlig..I følge min syklus som jeg har lagt inn her så skal jeg egentlig ha el fra i dag å ikm 26.mars..Snakk om å være forvirret:pSkjønner ingenting..
 
Skal fortelle hvorfor jeg undrer veldig..10 feb fikk jeg pos test og gleden var stor..Var hos legen 13 hvor testen der også var pos..Hcg var da på 51 noe egentlig legen stusset på allerede den dagen for han mente den sku vært høyere..Uken etter ble symptomene mer og mer borte, men jeg ante ingenting..Onsdag den 26.feb begynte jeg å blø ikke mye, men nok til at jeg igjen kontaktet legen pga at jeg da allerede hadde mistet symptomene..Var der også dagen etter på å tok test pluss hcg..Test var da neg, men måtte vente noen dager på hcg svar..Da svaret kom var da allerede HCG på null..Så gleden ble kortvarig..Antagelig hadde jeg mistet allerede uken etter pos test FØR Blødningen kom..Derfor stusser jeg da nå hvordan d er mulig å få en sånn svak strek?Kunne jeg hatt el tidligere enn antatt eller hva skjer??Skjønner ingenting
 
Hvis det viser seg aa vaere en skyggestrek, saa har det uansett ingenting med hcg aa gjoere. Skyggestreker er saakalte "fordampingsstreker", som oppstaar rett som det er uten aa bety noe som helst.

Men hvis el er i/fra i dag, saa kan du etter mitt hode umulig vaere gravid naa, saa lenge du hadde negativ test og 0 hcg foer forrige bloedning. Hvis syklusen din ikke er 100% stabil kan det godt tenkes at du har bomma paa el dagen, men ikke nok til at en test vil slaa ut naa. Jeg hadde jo som sagt eggloesning paa inseminasjonsdagen sist uke, og ikm 22 mars, og det er alt for tidlig for meg aa teste naa, saa dersom din syklus er ca 4 dager etter min, saa tror jeg ihvertfall ikke det er noen vits for deg aa teste enda, selv om det er utrolig fristende.

Men dette er jo bare mine tanker da, utifra det du forteller. Naa er ikke jeg lege, saa for all del ikke ta alt jeg sier for god fisk; Miraklenes tid er ennaa ikke forbi ;)
 
Fatter ikke jeg heller hvordan d skal være mulig så jeg lar d bare ligge å glemmer d..Jeg får bare smøre meg m tålmodighet å vente enda lenger..Lettere sagt en gjort men..Hehe..Satser uansett på å komme inn hit om lykken er på min side :)
 
Blir nok lenge til jeg skal teste meg, har ikke ikm før 5april om jeg ikke husker helt feil ;)
 
Jeg har ikm på torsdag eller fredag, men tviler på at jeg klarer å holde meg til da;-) tipper kanskje det blir testet på mandag allerede... har mange billigtester liggende... ;-)

Hvis jeg er så heldig at jeg er gravid nå, vil termin bli 1. Desember:)
 
Tror d måtte være en feil på testen der..Er jo ikke mulig at d sku være noe der så tidlig..Smører meg med tålmodighet å venter til slutten av denne uka å begynner testing da regner jeg m..Ikke lett å vente, men må prøve så lenge d går..Har vært sinnsykt tett i nesa denne helga så har hatt nok m å få puste;)
 
ikm 26mars!!!!
 
D er d jeg har også


men ejg tror jo ikek ejg er gravid da.. ble kluss med prøvingen.. så siste hoppe i køya var 3 dager før appen sa el va, men jeg troooor el kom 1 el 2 dager før appens spådom...
 
Tror d måtte være en feil på testen der..Er jo ikke mulig at d sku være noe der så tidlig..Smører meg med tålmodighet å venter til slutten av denne uka å begynner testing da regner jeg m..Ikke lett å vente, men må prøve så lenge d går..Har vært sinnsykt tett i nesa denne helga så har hatt nok m å få puste;)

Jeg har ogsaa vaert skikkelig tett de siste dagene! Pluss oemme pupper, svake mensmurringer, og naa i kveld ogsaa skikkelig hodepine. For ikke aa snakke om at jeg fryser som en hund, med plutselige hetetokter innimellom :p Men det kan jo like gjerne vaere tanta som er paa vei, blir saann da ogsaa... I utgangspunktet skulle ikm vaert den 18, men legen mente bestemt det er den 22, siden el ble forskjoevet pga insemineringen. For min del har jeg en stygg foelelse av at tanta ikke har faatt det med seg, og kommer den 18 likevel.... Aesj, hater denne ventinga...!!!!
 
men ejg tror jo ikek ejg er gravid da.. ble kluss med prøvingen.. så siste hoppe i køya var 3 dager før appen sa el va, men jeg troooor el kom 1 el 2 dager før appens spådom...
På appen sto el 12. men ut fra smerter tror jeg d var den 10. Eller 11..Her var d køya hver dag fra torsdag den 6. Da sambo kom hjem..Fredag/lørdag to ganger og en søndag så håper d holdt..Om el var den 12. så la vi inn en ekstra aksje på siste dag den 14..Haaater å vente..Men den tette nesa tar snart live av meg:pEkstra murring på høyre side fra aften i dag så her må vi bare håpe at d går rette veien nå
 
Er 9 dpo i dag, tok en test for moroskyld, men den var kritthvit, så blir vell å vente med å teste igjen til jeg har passert 23/3 :) krysser alt av fingre å tær for at jeg kan komme inn på denne termingruppen :)
 
Last edited:
Test 1 april her :) Om jeg ikke begynner å spotte før som vanlig...


Taster på appen :)
 
Back
Topp