Noen som skal se luksusfellen i kveld?

Burde finnes et skikkelig gjeldsregister! Da ville slikt som dette blitt mye vanskeligere.. Får litt vondt av han, men han tok disse valgene selv, om så han var beruset på spill.
Burde ikke vært lov med slike raske forbrukslån på sms osv heller. Opp finans, Santander osv.osv....

Enig, det er rett og slett for lett å låne penger i dette landet... Får det jo kastet etter oss på både mail, sms og i posten hver eneste dag... Ikke rart folk går på en smell :(

Å fu faen! Jeg fikk ikke sett, men herregud 200.000 spenn, nei så ille... Får håpe jeg får med meg reprisen

Når går det på viaplay?
Eller på nett?

Har ikke sett programmet selv, men enkelte burde jo vært skånet for å eksponere seg på tv. Bruker du 200 000kr på spill i mnd er du syk, ikke bare uansvarlig.

Signerer denne!
Så ikke på programmet jeg heller. Men stakkars mannen burde ikke fått lov å delta på det programmet.. Han er spilleavhengig og er syk, stakkar.
Får gåsehud av å tenke på hvor mye penger han har spilt bort.

Signerer denne!
Så ikke på programmet jeg heller. Men stakkars mannen burde ikke fått lov å delta på det programmet.. Han er spilleavhengig og er syk, stakkar.
Får gåsehud av å tenke på hvor mye penger han har spilt bort.
Leste artikkel om det, var en kompis som meldte han på. Og nå var han selv glad for å sette søkelyset på et stadig økende problem. Han hadde jo ikke hatt problemer tidligere, de kom etter et samlivsbrudd? Tror jeg!

Leste artikkel om det, var en kompis som meldte han på. Og nå var han selv glad for å sette søkelyset på et stadig økende problem. Han hadde jo ikke hatt problemer tidligere, de kom etter et samlivsbrudd? Tror jeg!
Godt å høre at han er glad for det nå i etterkant.. Kunne jo gått andre veien også :)

Back
Topp