Noen som skal se luksusfellen i kveld?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Skal visstnok være det største underskuddet de noen gang har vært borti skal man tro nettavisene.
Et forbruk på over 200.000 i måneden :eek:

Usjda, sikkert spilleavhengig da. Skal nok se, ellers så ser jeg det på Viaplay en eller annen gang

Oi da, prøve å få sett litt på det da.

Har satt på opptak:)

Gjør det, men for å være helt ærlig så syns jeg de som låner han pengene og som ser hvilken vei det går, og ser han nylig har tatt andre lån er med skyldige.
De skulle aldri ha gitt han så mye i lån

Jeg er så enig i det. Det er helt utrolig hvor lett det er å låne på høye renter med lav inntekt her i landet :( stygt er det eneste ordet jeg har for det...

Burde finnes et skikkelig gjeldsregister! Da ville slikt som dette blitt mye vanskeligere.. Får litt vondt av han, men han tok disse valgene selv, om så han var beruset på spill.
Burde ikke vært lov med slike raske forbrukslån på sms osv heller. Opp finans, Santander osv.osv....

Får oppriktig vondt i meg av slike tilfeller. Syns han skilte seg ut fra det vanlige klientellet. Han her hadde jo oversikt og peiling, men burde fått hjelp til en del for veldig lenge siden :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er mitt verste mareritt når det gjelder økonomi, har en mann som er glad i poker selv og i perioder spiller en del både på nett og i en lokal klubb. Tror heldigvis han er på trygg grunn nå, men var en periode hvor jeg var veldig bekymret og ikke stolte på ham når det gjaldt penger.

Og jeg er helt enig med dere som sier at det er for lett å ta opp lån. Det er rett og slett sleipt, og utrolig at det er så enkelt at selv folk som allerede er nedsyltet i gjeld oppover ørene fremdeles får ta opp nye lån uten problemer.

Back
Topp