Skal visstnok være det største underskuddet de noen gang har vært borti skal man tro nettavisene.
Et forbruk på over 200.000 i måneden
Et forbruk på over 200.000 i måneden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wæææææ :-oSkal visstnok være det største underskuddet de noen gang har vært borti skal man tro nettavisene.
Et forbruk på over 200.000 i måneden![]()
200 000???Skal visstnok være det største underskuddet de noen gang har vært borti skal man tro nettavisene.
Et forbruk på over 200.000 i måneden![]()
Jepp, og mye av det på spill200 000???
Oh shit

20:30 på TV3Når begynner det?
Er faktisk også mange som ser på for å få tipsJeg skal semerkelig hvor underholdende andres ulykke er
![]()
Gjør det, men for å være helt ærlig så syns jeg de som låner han pengene og som ser hvilken vei det går, og ser han nylig har tatt andre lån er med skyldige.Stakkarfår vondt av ham
Gjør det, men for å være helt ærlig så syns jeg de som låner han pengene og som ser hvilken vei det går, og ser han nylig har tatt andre lån er med skyldige.
De skulle aldri ha gitt han så mye i lån
Det er helt sant. Skummelt med alle de bankene og forbrukslånene som er nåGjør det, men for å være helt ærlig så syns jeg de som låner han pengene og som ser hvilken vei det går, og ser han nylig har tatt andre lån er med skyldige.
De skulle aldri ha gitt han så mye i lån