Noen som skal på privat TUL i uke 12?

Jeg har time hos På Ultra 31.08. Da er jeg 8+6 tror jeg [emoji4] Gleder meg! Hun var så flink sist gang!

Så spennende. Er det innvendig eller utvendig når det er uke 8-9? :) Jeg har også vært fornøyd der! Var der i uke 12 og uke 26 sist :D
 
Ja! Men håpe eg klare å holda meg te uke 11-12 [emoji23][emoji106]
 
Første svangerskap var jeg til UL 3 ganger før den ordinære...

Først i uke 7 for å sjekke hjertelyd og at alt var ok. Kontrollfreaken i meg ønsket å vite at alt var ok før vi fortalte noen.
Så i uke 9 på grunn av blødninger og smerter, alt var fint.
Så i uke 13 for å få vite kjønn.

Blir nok ikke like mange denne gangen, men vil nok vite kjønn så tidlig som mulig :)
 
Første svangerskap var jeg til UL 3 ganger før den ordinære...

Først i uke 7 for å sjekke hjertelyd og at alt var ok. Kontrollfreaken i meg ønsket å vite at alt var ok før vi fortalte noen.
Så i uke 9 på grunn av blødninger og smerter, alt var fint.
Så i uke 13 for å få vite kjønn.

Blir nok ikke like mange denne gangen, men vil nok vite kjønn så tidlig som mulig :)
Fikk du vite kjønn så tidlig ? :)
 
Fikk du vite kjønn så tidlig ? :)

Ja, jeg var faktisk 13+3 da jeg fikk vite at det var en gutt :)
Hun sa at hun bare kunne si det med 80% sikkerhet, men var allikevel ganske sikker i sin sak.
Det er visst noe lettere å se om det er gutt enn jente.
 
Ja, jeg var faktisk 13+3 da jeg fikk vite at det var en gutt :)
Hun sa at hun bare kunne si det med 80% sikkerhet, men var allikevel ganske sikker i sin sak.
Det er visst noe lettere å se om det er gutt enn jente.

Siden noen er "uenig" med meg på hva jeg skrev så hadde det vært fint om vedkommende kan utdype hva de eventuelt er uenig med?
Alt jeg skrev var sant og kom fra en privat UL. :)
 
Jeg fikk vite kjønn på begge mine 11+6 og 12+3. Han hadde rett begge gangene. Sa han var 80% sikker første gang og 90 % sikker andre gangen. Han har også hatt rett på de venninnene mine som ville vite, så dette er absolutt mulig. han sjekket også leppeganespalte (som normalt ikke gjøres før ordinær ul)
 
Jeg skal på ny uktralyd om ca 10 dager.
Da får jeg vite litt hvor langt jeg er på vei fordi hun mente det var litt kortere enn jeg trodde

Dette er offentlig
Etter dette skal jeg sikkert på ett par stykker til før oul .
Jeg kommer til å bli fulgt opp mere pgr litt forskjellige ting :)
 
Jeg bor ikke så langt unna oslo
Kan du fortelle litt om dette ?
Er det bare helt vanlig ultralyd? Hva koster det V

Jeg skal på tidlig organrettet ultralyd for å utelukke avvik og misdannelser. Dette gjøres ca uke 12-14. Han er veldig nøye og har up to date utstyr. Han er godt utdannet og anerkjent i miljøet sitt (jeg jobber også med gravide og fødende og vet at han har et godt rykte profesjonelt.)

Du kan jo sjekke ut hjemmesidene hans her for pris osv. (Han koster mer enn gjennomsnittet men er verdt det) http://www.spesialistsenteretforkvinner.no/
 
Jeg skal på tidlig organrettet ultralyd for å utelukke avvik og misdannelser. Dette gjøres ca uke 12-14. Han er veldig nøye og har up to date utstyr. Han er godt utdannet og anerkjent i miljøet sitt (jeg jobber også med gravide og fødende og vet at han har et godt rykte profesjonelt.)

Du kan jo sjekke ut hjemmesidene hans her for pris osv. (Han koster mer enn gjennomsnittet men er verdt det) http://www.spesialistsenteretforkvinner.no/
Tusen takk for fint svar ❤️
Jeg skal ta kontakt med han
Var litt kostbart ja men så jo ut som man fikk en fantastisk opplevelse da ❤️
 
Jeg har nettopp bestilt to tidlig ultralyder hos Lundring [emoji85] en nå og en i uke 13. må bare vite at alt er ok nå for merker så lite symptomer i forhold til forrige graviditet. Vet det er normalt, men klarer ikke slappe av så da er det bedre å ta en ekstra titt.
 
Er hos dr lundring på spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Anbefaler han om du ikke bor for langt unna
Åhh han har jeg fått time hos nå i uke 12! Gleder meg veldig da jeg har store forventinger til han etter mye positive tilbakemeldinger :p
 
Siden noen er "uenig" med meg på hva jeg skrev så hadde det vært fint om vedkommende kan utdype hva de eventuelt er uenig med?
Alt jeg skrev var sant og kom fra en privat UL. :)
Ikke aner jeg hvorfor noen trykket på uenig. Jeg har hørt det samme som deg. Forrige var gutt og jeg så selv kjønnet på OUL. Ganske åpenlyst for å si det slik :p

Skal til legen neste uke og håper på henvisning til ultralyd. Sist gang betalte vi for privat i uke 12 og fikk fire (4!) offentlige ultralyder mellom den og OUL i uke 19 :rolleyes:Tenker det er greit å komme til en som kan sakene sine med en gang slik at jeg slipper å avslutte første/starte andre trimester med sykehusinnleggelse.
 
Back
Topp