Noen som skal på privat TUL i uke 12?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Sist var vi på TUL i uke 12 «PåUltra» i Kristiansand. Har lyst til å gjøre det igjen, for husker jeg slappet så av etter det besøket der.
 
Sist var vi på TUL i uke 12 «PåUltra» i Kristiansand. Har lyst til å gjøre det igjen, for husker jeg slappet så av etter det besøket der.
Jeg skal i uke tolv! Av samme grunn som deg [emoji4]
 
Ja jeg skal i uke 12 :) men er ikke privat da....
 
Jeg skal. Har gjort det i mine 2 forrige svangerskap. Synes det er greit å vite at alt er Ok før vi sier det til familie og venner. [emoji4]
 
Jeg skal i uke tolv! Av samme grunn som deg [emoji4]
Kjenner meg litt nervøs for at de skal oppdage Down Syndrom. Vil ikke virke overfladisk, men det er ganske stress med et «vanlig» barn, så tror det måtte vært rart å vite det så tidlig, og kjenner flere som sier de ville tatt abort, men selv kunne jeg ikke klart det uansett om jeg visste det ble mye stress.
 
Jeg skal. Har gjort det i mine 2 forrige svangerskap. Synes det er greit å vite at alt er Ok før vi sier det til familie og venner. [emoji4]
Samme her, våger ikke å si det før jeg har vært på den kontrollen. Usikker på hvordan man regner. Har termin 16.04, så er vel fra 29.09 som blir uke 12 for meg. Skjønner ikke alltid de regningene, noe skriver at det er den trettende uka. Appene sier ulikt.
 
Jeg var i uke 11 + noe med første. Det gikk fint mtp syndrom osv. Legen kunne avkrefte det allerede da.
 
Jeg var i uke 11 + noe med første. Det gikk fint mtp syndrom osv. Legen kunne avkrefte det allerede da.
Greit å vite at det kan bekreftes allerede i uke 11. Mener det er etter uke 14 de ikke lenger kan se det.
 
Spesiell årsak til at du får det uten å gå privat? Om det ikke er frekt å spørre ;)
Jeg vet egentlig ikke. Jeg fikk nå for jeg var redd det ikke var liv pga en BO tidligere i år. Og så sa han at han ville jeg skulle komme tilbake i uke 12. Han sa at mye kan skje selv om det var liv nå, og så hadde jeg cyster på eggstokkene tidligere i år så kanskje han bare vil holde et ekstra øye på meg :) føles veldig trygt vertfall :)
 
Jeg vet egentlig ikke. Jeg fikk nå for jeg var redd det ikke var liv pga en BO tidligere i år. Og så sa han at han ville jeg skulle komme tilbake i uke 12. Han sa at mye kan skje selv om det var liv nå, og så hadde jeg cyster på eggstokkene tidligere i år så kanskje han bare vil holde et ekstra øye på meg :) føles veldig trygt vertfall :)
Da skjønner jeg at du får det. Sist fikk jeg i uke 5/6, og savner det denne gangen. Føltes så trygt å ha sett hjertet slå! Men fikk pga jeg ble naturlig gravid da en mnd etter mislykket IVF, så var for å konstatere hvor langt jeg virkelig var på vei for virket så surrealistisk.
 
Den gangen får jeg offentlig ul i uke 8 og 12, men i de andre svangerskapene har jeg gått privat. Jeg hadde aldri klart å vente til OUL på å få vite om alt er ok
 
Ja, vi skal i uke 8 og 12. Opplevde MA sist, så klarer ikke å vente til oul. Vil også få sjekket fosteret før vi forteller alle om graviditeten.
 
Jeg skal på første ul i uke 11-12. Tar det privat. il vite at alt er ok før vi forteller andre.

Når tenker dere å bestille? Lenge i forveien?
 
Jeg har time hos På Ultra 31.08. Da er jeg 8+6 tror jeg [emoji4] Gleder meg! Hun var så flink sist gang!
 
Jeg skal på første ul i uke 11-12. Tar det privat. il vite at alt er ok før vi forteller andre.

Når tenker dere å bestille? Lenge i forveien?

Jeg bestilte lenge i forveien for å få det tidspunktet jeg ville ha. Skal på en søndag og de blir alltid fort tatt [emoji28]
 
Jeg skal på privat TUL 6+5. Deretter håper jeg at jeg raskt får time på sykehuset etter henvisning fra fastlegen. Jeg har hatt 2 MAer på rad, og har blitt lovt tett oppfølging.
 
Er 6 idag, og tror vi bestiller en TUL før uke 12 for å se. Tror BF kunne tenke seg å ta en titt på hva som er inni her :)
 
Jeg skal på første ul i uke 11-12. Tar det privat. il vite at alt er ok før vi forteller andre.

Når tenker dere å bestille? Lenge i forveien?
Lurer også på når jeg må bestille. Ser forrige gang at jeg bestilte i uke 7 og skulle i uke 12 :p
 
Back
Topp