Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter uke 28 er babyen blitt så stor at det er vanskelig å få gode bilder på ultralyd. De ligger ofte mer krøket sammen, med hodet nedover i bekkenet etc. Mellom uke 26-28 har den fortsatt rimelig med plass og enklere å se ordentlig på scannHar planer om det!! Men får man dårlige bilder om man er lengre enn 28 uker? Tenkte å ta et rundt 32 eller noe jeg?! Men hvis man får bedre bilder tidligere er jo det bedre?!
Etter uke 28 er babyen blitt så stor at det er vanskelig å få gode bilder på ultralyd. De ligger ofte mer krøket sammen, med hodet nedover i bekkenet etc. Mellom uke 26-28 har den fortsatt rimelig med plass og enklere å se ordentlig på scann
Oki!! Ble helt stressa jeg nå!! Så jeg bestilte time for noen timer siden er da i uke 29, men håper det også går bra!
Hvor skal du på 3D ultralyd?Jeg bestilte time I dag! Gutten vår ville ikke vise ansiktet på ordinær ul. Så vi gikk 3d time 17 juni. Da er jeg 27+0 gleder oss masse, så håper han vil vise seg litt mer da!
Der vi skal koster det 1000 kr. Å da får man en cd med bilder tror jeg!
Aquarama I kristiansandHvor skal du på 3D ultralyd?