Noen som skal på 3d ultralyd?

blessed

Betatt av forumet
Vurderer om vi skal ha 3d. Hadde det ikke med storebror men med han fikk vi en ekstra ul i uke 28.
Synes det er veldig lenge til vi får se lillebror og 3d bildene ser så bra ut ☺️ Er det verdt pengene? Og når er det best å gå?

Uke 26-28 er de beste ukene. Før ser babyen veldig tynn ut, etter er den så stor atdet blir vanskelig å se. Vi tok med storebror- har noen fantastiske bilder og filmsnutter, og han er veldig lik seg selv. Vi føler vi må med lillebror også, så det ikke blir noen forskjell. Har time 26 mai, midt i uke 26.

Vi var i forrige gravditet, men babyen lå så dumt til at vi ikke fikk sett noen ting. Fikk beskjed om å komme tilbake uka etter, men så ingen ting da heller. Det var morkake, hender, føtter, navlestreng osv foran hele tida. For oss var det helt bortkasta, og ikke fantastisk i det hele tatt, så denne gangen skal vi ikke gjøre det.

Vi er litt usikre! Egentlig så trenger vi det ikke da jeg får veldig tett ul oppfølging. Men syns jo at bildene blir så fine på 3D!

Blir nok ikke 3D her, skal ha en ekstra ul i uke 29.

Blir nok 3D på denne å. Var så koselig sist. Fikk en cd med film å bilder på:) var i uke 26 tror jeg.

Vi skal det, skal bestille time ila uken :) Tenker det er en fin opplevelse mens man venter!

Har planer om det!! Men får man dårlige bilder om man er lengre enn 28 uker? Tenkte å ta et rundt 32 eller noe jeg?! Men hvis man får bedre bilder tidligere er jo det bedre?!:)

Har planer om det!! Men får man dårlige bilder om man er lengre enn 28 uker? Tenkte å ta et rundt 32 eller noe jeg?! Men hvis man får bedre bilder tidligere er jo det bedre?!:)
Etter uke 28 er babyen blitt så stor at det er vanskelig å få gode bilder på ultralyd. De ligger ofte mer krøket sammen, med hodet nedover i bekkenet etc. Mellom uke 26-28 har den fortsatt rimelig med plass og enklere å se ordentlig på scann :)

Etter uke 28 er babyen blitt så stor at det er vanskelig å få gode bilder på ultralyd. De ligger ofte mer krøket sammen, med hodet nedover i bekkenet etc. Mellom uke 26-28 har den fortsatt rimelig med plass og enklere å se ordentlig på scann :)

Oki!! Ble helt stressa jeg nå!! Så jeg bestilte time for noen timer siden :p er da i uke 29, men håper det også går bra! :)

Hadde 3D med førstemann, noe som var kjempestas :) Har ikke bestilt 3D denne gangen, men skal på ul igjen i slutten av mai, så får det sikkert da :)

Oki!! Ble helt stressa jeg nå!! Så jeg bestilte time for noen timer siden :p er da i uke 29, men håper det også går bra! :)

Jeg hadde en ekstra 3D i uke 30 tror jeg det var- bestevenninnen hadde så lyst å se, vi så lille fint da også, ikke fullt så bra bilder og mest ansikt- men det er vel eeegentlig det viktigste. Man vet jo etter OUL om alt er vel osv. Uke 29 går helt sikkert superfint!! :)

Er veldig usikker på om vi vil ta 3D ul. Hvis vi får gode bilder er det jo sikkert kjempegøy, men det er jo veldig dyrt, og kommer nok til å bli veldig skuffet hvis bildene blir dårlige... Er gravid med tvillinger, så får god oppfølging med ekstra ul, har vært på 4 så langt (første var riktignok tidlig ul som vi betalte for selv), så det er jo egentlig ingen grunn til å gå på 3D i tillegg. Får ikke bilder på oppfølgings-ul da, kun på oul ;)

Blir egentlig bare mer forvirret og usikker jo mer jeg tenker på det! :p Sannsynligvis kommer vi nok til å spare pengene og heller betale for nyfødtfotografering :)

Var på 3d med storesøster, men kommer nok til å spare de pengene denne gangen.

Jeg skal 29.juni i uke 28. Fikk høre der at uke 28 egnet seg best. Koster 1400 kr og det er det verdt

Jeg har lyst. Men samboeren sier at det blir for dyrt. Vi har akkurat kjøpt oss hus, ny bil og skal ha en ny bil til, og i tillegg skal vi ha babyutstyr..

Jeg bestilte time I dag! Gutten vår ville ikke vise ansiktet på ordinær ul. Så vi gikk 3d time 17 juni. Da er jeg 27+0 :-) gleder oss masse, så håper han vil vise seg litt mer da!:-)
Der vi skal koster det 1000 kr. Å da får man en cd med bilder tror jeg!:-)

Tok 3D med begge de to første, litt tilfeldig egentlig, da jeg fikk det med da jeg var på andre undersøkelser. Bildene var jo fine, men jeg ser ikke helt det store med det jeg altså. Kommer ikke til å ta denne gangen.

Back
Topp