Noen som skal ha gender reveal «party» ?

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Noen av dere som skal ha gender reveal «party»?
Jeg må innrømme det høres morsomt ut å få kjønnet skrevet ned på en lapp og så få vite det gjennom en kake eller noe, men jeg har hørt at det er så mange som ikke får kjønn skrevet ned på en lapp lenger på grunn av nye «regler».

Synd om ikke far får bli med på ultralyd for det hadde vært fint å få vite det sammen.

Hm. Min søster som fødte samme år som meg (2017), der mener jeg de fikk et gender reveal via strikketøy. Det var kun gubbens sønn (altså, babyens bror) som fikk vite kjønnet; så da regner jeg med de fikk det på en lapp.

Forøvrig; på UL i 2009, fikk jeg ikke vite kjønnet på oul. Hun satt med beina i kryss, og nekta vise seg. (Var inne uke 28 pga bekymring, fikk vite da, dog.)

Jeg tror ikke det blir party, men lage en liten film og dele. Vet dog ikke om det blir kake, ballong, konfetti eller annet. Kom gjerne med forslag! Vil gjerne gjøre det på en måte som ikke «alle andre» gjør. :Heartred:Heartred:Heartred

Ikke party men vi har tenkt litt på og gjøre noe morsomt med barna sånn at alle får vite samtidig hadde jo vært hyggelig om iallfall jeg og mannen fikk vite samtidig

Hehe, har kikka på YouTube (er for gammel til å ha hørt om dette før). Mye eksentriske greier, men litt nedskalert er det sikkert et morsomt og fint minne å skape sammen. ❤️

Ikke helt party, men leker med tanken å få kjønnet skrevet ned på en lapp, gå i butikken og plukke ut jenteklær og gutteklær, be de i kassen pakke inn det som står på lappen og åpne pakken sammen med samboer og jentungene.

Ikke helt party, men leker med tanken å få kjønnet skrevet ned på en lapp, gå i butikken og plukke ut jenteklær og gutteklær, be de i kassen pakke inn det som står på lappen og åpne pakken sammen med samboer og jentungene.
Det hadde vært en fin måte å gjøre det på!

Vi har kjøpt inn en blå og en rosa komfettikanon som mannen og storesøster får åpne :) Det blir bare mellom oss da, ikke noe party :) Dette var egentlig mannen min sitt forslag. Jeg hadde bare tenkt å si det :p

Jeg vet ikke helt, det hadde vært morsomt å få vite kjønnet på en annen måte enn å bare «ja det blir en ...» på ultralyd :p

Jeg vet om noen som hadde en drink som de helte oppi et glass med noe som ble rosa eller blå, det var ganske koselig! :D

Vi har kjøpt inn en blå og en rosa komfettikanon som mannen og storesøster får åpne :) Det blir bare mellom oss da, ikke noe party :) Dette var egentlig mannen min sitt forslag. Jeg hadde bare tenkt å si det :p
Ja i disse tider blir det ikke mye party, jeg tenkte også bare for oss :p

Hadde egentlig ikke tenkt å gjøre noe utav det.. Men hvis mannen min ikke får være med på ultralyden pga korona så hadde det kanskje vert kjekt å fått det på en lapp så begge kunne fått vite det på likt..
Men vi får vel bare vente å se hvordan situasjonen utvikler seg.

Så noen på insta som hadde fått venner/familie til å fylle vannpistoler med farget vann som de sprøytet på paret som stod i hvit t-skjorte og bukser ;) det er jo gøy hvis man har barn da.. da kan de gjøre det :)

Blir ingen fest men sist passet det perfekt med en kake på storesøster sin bursdag men jeg som lagde den da så kun overraskelse for familien og selvsagt storesøster :happy:

Storesøster har bestilt en kake denne gangen også med farge inni så får se når OUL blir om det blir før eller etter 18 mai. Men siden vi bor i Sverige så blir det for det meste kun oss 4 som bor her som får spist kaka da :p

Her ble det til at jeg fikk vite det på tul, kjøpte inn blå body + bukse og la i et påskeegg.
Jentene fikk påskeegget før vi dro på hytten idag mens de var en liten tur hos besteforeldrene. Trodde jeg filmet hele seansen, men det gjorde jeg ikke :laughing002 men alle gleder seg over at det endelig kommer en gutt :Heartblue

Back
Topp