Noen som skal fortelle til jul?

Julekulaa skrev:
Her blir det nok å forteller "resten" av de vi ønsker å forteller når det passer seg etter at 12 uker har gått.. men enkelte familiemedlemmer ser vi nok ikke før i jula.. så da blir det nok da for dem...

Ellers har vi sagt det til en del allerede... prøver å ha et litt avslappet forhold til dette og orker ikke finne på unnskyldninger når formen til tider er veldig dårlig...

Kjønner hva du mener. er så slitsomt hvis mange skal spørre å grave om hvorfor man ikke er i form. Da er det heller godt å vite at en bare er gravid :P

jeg kunne tenkt meg å holde det hemmelig ja, men jeg har vært så dårlig i begge svangerskapene mine og sykemeldt nesten hele sist gang pga bekkenløsning og kvalme, begynner å kjenne bekkene allerede nå:/ så har en følelse at jeg ikke klarer å holde det hemmelig.. føler jeg har slik graviditet gåing allerede:p

til jul er jeg 18uker ca alt, så blir det som før har jeg stor mage alt da.
Vi skal fortelle det etter uke 12 en gang. :D

Mange som venter til 12 uker :D

Husker med velsa så visste begge familiene det i uke 5 :P

Åsså fikk venner osv vite når jeg var 10 uker.Var ganske sikker på at alt var bra, å kom til å gå fint.

Det er jeg nå også, men vil vente litt lengre denne gangen kjenner jeg uansett :) Jeg er 17 uker til jul, kaaaanskje jeg kan skjule det med store gensere, jeg har jo fett maga fra før :P Så jeg vet ikke om noen babykul, vil være synelig 17 uker bare da gitt.

Kommer nok til å fortelle mamma, pappa, søsteren og broren min det når jeg er 12 uker, og svigers selvfølgelig;) Men har velig lyst å gi en gave til de kommende oldeforeldrene på julaften, og da får også resten av familien vite det da ;) 

Håper jeg klare å holde meg så lenge iallefall, men burde klare det, på jul er jeg 14 uker på vei, håper magen holder seg forholdsvis liten til da :) 

Gull Lilje skrev:
Kommer nok til å fortelle mamma, pappa, søsteren og broren min det når jeg er 12 uker, og svigers selvfølgelig;) Men har velig lyst å gi en gave til de kommende oldeforeldrene på julaften, og da får også resten av familien vite det da ;) 

Håper jeg klare å holde meg så lenge iallefall, men burde klare det, på jul er jeg 14 uker på vei, håper magen holder seg forholdsvis liten til da :) 

Så koselig :D Er litt sånn jeg tenker å :D Blir jo morrouansett :D

Har lyst å vente til jul med å fortelle det, min tanke var også UL bilde og et par små sokker ellerno :)
Men jeg tror ærlig talt ikke jeg klarer å vente så lenge :P Har bare lyst og fortelle det til hele verden hehe.

Klarer jeg derimot å holde meg, så blir det en himmlades spennende julaften ;)

Tilly-82 skrev:
Har lyst å vente til jul med å fortelle det, min tanke var også UL bilde og et par små sokker ellerno :)
Men jeg tror ærlig talt ikke jeg klarer å vente så lenge :P Har bare lyst og fortelle det til hele verden hehe.

Klarer jeg derimot å holde meg, så blir det en himmlades spennende julaften ;)

Hehe, ja det er en prøvelse det der.

Elelrs så vill jeg ta bildet av alle rundt middagsbordet å si "ALLE SAMMEN SI, MIE SKAL BLI STORESØSTER" Hahaha, ser for meg DE Utrykka når det går opp for dem hva dem nettopp sa, å KNIPS, Ha det på bidlet :P

Jeg håper vi klarer å holde oss til jul. Da får mamma og kommende farfar innrammet ultralydbilde på julaften <3 >

Jeg håper vi klarer å holde oss til jul. Da får mamma og kommende farfar innrammet ultralydbilde på julaften <3 >

Magen min kommer ikke til å være sjulbar til jul! Da er jeg jo 15-16 uker... :P men til slutten av november tenker jeg. Sånn rundt 10-12 uker :)

SnartMammaTil2** skrev:
Magen min kommer ikke til å være sjulbar til jul! Da er jeg jo 15-16 uker... :P men til slutten av november tenker jeg. Sånn rundt 10-12 uker :)

Kan jo hende ;) Bare gå med litt store klær :D

Back
Topp