Makko med 3 gull
Gift med forumet
Brukte tøybleier noe til de to andre, tenkte å bruke det til snuppa også. Men har ikke brukt det til helt nyfødt.
Er det andre som skal bruke TB her?
Er det andre som skal bruke TB her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne!Off nei med Nr 3 i magen kommer eg til og vaske mer en nokk klær og klut. Så det kommer eg nokk ikkje til og prøve meg på synst ikkje haugen med skittenklær blir mindre nå heller. Så alt eg kan slippe mer arbeid med tar eg
Hehe venter nr 3 jeg og. Kjøpte 9 kg vaskemaskin for et 1 år siden og med unntak av dresser ol. kommer jeg gjennom alt av skittentøy på en helg☺Off nei med Nr 3 i magen kommer eg til og vaske mer en nokk klær og klut. Så det kommer eg nokk ikkje til og prøve meg på synst ikkje haugen med skittenklær blir mindre nå heller. Så alt eg kan slippe mer arbeid med tar eg
Ja, det finnes utrolig mye fine TB9kg vaskemaskin og 9 kg tørketrommel hjelper mye må jeg si - jeg ville sikkert ikke bruke tøybleier uten de. Men i tillegg til å være miljøvennlig er tøybleier utrolig søte å ha på!