Noen som skal begynne i bhg i august?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Her er det 12,5 uker til bhgstart, men er det noen her som starter mye tidligere?

Oppstart 03.08! Tror hun er veldig klar.. Elsker å være med andre barn. Blir barnehage tre dager i uka fram til februar, også to dager i uka hjemme med pappa :)

Vi skal ha lillegutt hjemme til han nærmer seg 1,5-2 år tenker vi :) åpen barnehage og slikt frem til da

Oppstart 03.08! Tror hun er veldig klar.. Elsker å være med andre barn. Blir barnehage tre dager i uka fram til februar, også to dager i uka hjemme med pappa :)
Høres ut som en god plan da :)

Vi skal ha lillegutt hjemme til han nærmer seg 1,5-2 år tenker vi :) åpen barnehage og slikt frem til da
Ok :) Jeg holder på å gå på veggen allerede, så creds til dere hehe.

Om vi trenger avlastning, så har vi noen flotte besteforeldre som gjerne passer han, og der koser han seg glugg ihjel også :D
Kjekt å ha :) !

Eldste startet i bhg da hun var 14 måneder og jeg kjenner at 12 måneder føles litt lite, men tida går fort og de blir fort store så skal nok gå bra. Men skulle jeg hatt flere barn skulle det vært vårbarn :p

Har ikke barnehageplass så han starter nok ikke før august 2017. Det er helt grei.:) syns det er altfor tidlig å starte nå. Skal være minst 1 år.:)

Har ikke barnehageplass så han starter nok ikke før august 2017. Det er helt grei.:) syns det er altfor tidlig å starte nå. Skal være minst 1 år.:)
Dere får kose dere hjemme i mellomtiden da :) !

Jan, det blir spennende :)
Ja, litt spennende, litt trist, litt fint.. alt på én gang hehe. Hadde tårer i øynene ganske mange ganger med førstemann :) Men går seg jo til da.

Ja, litt spennende, litt trist, litt fint.. alt på én gang hehe. Hadde tårer i øynene ganske mange ganger med førstemann :) Men går seg jo til da.
Ja er litt blandet følelser.men tror de har så godt av det:)

Ja er litt blandet følelser.men tror de har så godt av det:)
Min eldste blomstret veldig opp da hun begynte i barnehagen! Hun var litt innesluttet og sjenert, nå er hun desidert en av de mest utadvente og minst sjenerte :) Jeg ble så glad da jeg så det, og alle de ansatte sa at hun utviklet seg så positivt. Så jeg synes barnehage er en god ting, lærer så mye og ikke minst lærer de å leke fint med andre barn, etterhvert :) 1-åringene leker ikke med andre barn da, men det kommer jo etterhvert :)

Gleder meg litt, for jeg har sett hvor gøy eldste har hatt det, de finner på så mye koselig særlig rundt høytidene. Fineste julegaven jeg får er noe som er laget i barnehagen :D I fjor fikk jeg en egenmalt lykt. Pappaen fikk egenmalt glass med pepperkaker <3

Back
Topp