Noen som sitter eller står?

Ingen av delen!

Her setter hun seg opp selv! Kan ikke krabbe eller åle seg framover enda, men tror det kommer ganske snart. Hun står mye på knærne i krabbestilling, og åler seg bakover og roterer i rundt :-)

Setter seg opp, reiser seg opp, krabber, kryper.... Mor har mer enn nok å henge fingrene i med andre ord. Blåmerker blir det allikevel...

Sitter, står å går begynte hu å gå med en leke forran seg :O ALTFOR tidlig... kun 6mnd å 3 uker

Hehe, min er også god på situps. Står også mye i krabbestilling, må bare knekke koden :p
Hun sitter forresten om vi setter henne opp, men i og med at du ikke setter seg opp selv så sier jeg at hun ikke sitter :) blir juks å sette henne opp, og heller ikke bra mtp naturlig utvikling.,

Sitter, står, går rundt bordet og klatrer i trappa. Må passe på hele tiden! Er nok bedre om de drøyer litt til de har bedre kontroll på kroppen, tenker jeg. Blir ikke så mye detting.

Nå sitter hun helt fint selv, og står hvis hun holder seg fast.
Var gøy første gangen, men nå er hun håpløs å legge.
Hun reiser seg opp med en gang, og står i sprinkelsenga og "roper" på meg.

Er begynt å røyse seg opp etter ting nå, tv-bordet, vinduskarmen, lekekassen osv. Sitter fortsatt ikke selv..

Sitter pent og setter seg opp fra mageleie Begynner å krabbe og tar mange planker :) hun kan reise seg opp og stå om hun får tak i noen ( er ikke så flink å bruke møbler til å reise seg opp ) I går begynte hun endelig å si da da og øver på det masse :)))))

Nå sitter hun helt fint selv, og står hvis hun holder seg fast.
Var gøy første gangen, men nå er hun håpløs å legge.
Hun reiser seg opp med en gang, og står i sprinkelsenga og "roper" på meg.
Husker det var også sånn i begynnelsen da førstemannen lærte seg å stå i senga Det er kun en fase De må lære seg å legge seg ned igjen :)

Sitter, står og går rundt med noe å holde i. :)

Mi har begynt å stå på bena med henda i gulvet og rompa i været :p

Begynte å sitte en uke før hun ble 7 mnd... og nå reiser hun seg opp på alt av møbler. Det begynte hun så smått med en uke før hun ble 8 mnd. Nå gjør hun det hele tiden, hver dag. Kan holde seg fast i bordet med bare en hånd. Kan holde med en hånd og plukke opp en leke fra gulvet med den andre. Klarer å sette seg ned igjen :) Veldig god balanse :)

Her krøyp å satt ho når ho ble 6mnd å sto når ho ble 7mnd :)

Back
Topp