Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter ikke om jeg setter henne opp en gang
Åler rundt i ring og bakover, og skyter rumpa opp i værethåper ho klarer å komme seg litt frem snart, ho blir så frustrert når ho ikke kommer fremover
Slik er det her også. Håper hun knekker koden snart![]()
Ikke noe hast, tenker jeg. Deilig så lenge de ikke er altfor mobile![]()
Her er det helt likt. Eller hun sitter littegranne selv om jeg setter henne opp i badekaret f.eks. Men velter etter kort tid.Sitter ikke om jeg setter henne opp en gang
Åler rundt i ring og bakover, og skyter rumpa opp i værethåper ho klarer å komme seg litt frem snart, ho blir så frustrert når ho ikke kommer fremover
Hun satt idag altså! Var litt usikker imorges, men så deg i kveld. Hun fikk det til når hun var naken på badet, bruker å la henne leke litt naken på gulvet på morgningen og kvelden.
Hun gikk i krabbestilling, satte rumpa ned og fikk beina fram. Måtte bare ha ene hånda nedi som støtte. Med litt øving i dagene fremover nå så blir hun sikkert ekspert!
Her er det helt likt. Eller hun sitter littegranne selv om jeg setter henne opp i badekaret f.eks. Men velter etter kort tid.
Men dette med å skyte rumpen i været har ført til at hun har skallet nesen i golvet et par ganger. Så håper hun finner ut av det snart![]()