Noen som sitter eller står?

SHS

Elsker forumet
Min gjør ikke det, men eldste klarte det på denne alderen. Tenker derfor at det kan komme når som helst. Men tror egentlig det tar 2-5 uker enda :p

Min sønn satt da han var 5 mnd (satte seg opp selv) og krabbet på alle fire og reiste seg da han var 7 mnd. Da han var 8 mnd travet han avgårde med gåvogna si :D

Her sitter hun stødig og reiser seg opp på kne. Litt for tung i rompa til å klare reise seg helt opp alene men tror ikke det er lenge til. Krabbingen vet jeg ikke helt, ikke tolmodig på magen men kan hende hun plutselig skjønner at hun faktisk klarer å komme seg rundt...for det gjør hun egentlig, har bare ikke skjønt det enda :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hun har akkurat begynt å sette seg opp på gulvet selv, men hun har stått ganske lenge. Må holde seg i noe ellers er det rett på rompa, har begynt å gå rundt bordet.

Sitter ikke selv, ikke om vi setter han engang. Begynt sånn smått å prøve å dra seg opp etter lekekassen osv. Åler seg rundt og begynner å prøve på å komme seg opp i krabbestilling.

Synes jeg så antydning til at hun prøvde å sette seg opp idag!

Sitter ikke om jeg setter henne opp en gang :p
Åler rundt i ring og bakover, og skyter rumpa opp i været :D håper ho klarer å komme seg litt frem snart, ho blir så frustrert når ho ikke kommer fremover

Begge sitter selv og begge står/går rundt bordt og stoler.

Han krabber og reiser seg på knærne opp etter ting. Står også med kun håndflatene og fotbladene i gulvet, som i planken. Men han reiser seg ikke helt for å sitte, ikke kan han sitte heller. Men nå kan det ikke være særlig langt unna tror jeg.

Åler rundt i ring og bakover, og skyter rumpa opp i været :D håper ho klarer å komme seg litt frem snart, ho blir så frustrert når ho ikke kommer fremover

Slik er det her også. Håper hun knekker koden snart :)

Ikke noe hast, tenker jeg. Deilig så lenge de ikke er altfor mobile :)

Mest for hennes egen del, hun blir så frustrert når hun ikke får tak i det hun vil ha. Ellers nyter jeg det at jeg kan sitte stille mens hun leker seg :-)

Sitter litt om jeg setter han opp, men setter seg ikke opp selv.. Så prøver å unngå at han sitter formye. Han kan stå om han støtter seg til noe fast, men ikke lenge om gangen.

Sitter om jeg setter han opp, setter seg ikke opp selv enda. Står om han får holde seg i noe. Åler seg fremover i full fart.

Her er det helt likt. Eller hun sitter littegranne selv om jeg setter henne opp i badekaret f.eks. Men velter etter kort tid.
Men dette med å skyte rumpen i været har ført til at hun har skallet nesen i golvet et par ganger. Så håper hun finner ut av det snart :)

Hun satt idag altså! Var litt usikker imorges, men så deg i kveld. Hun fikk det til når hun var naken på badet, bruker å la henne leke litt naken på gulvet på morgningen og kvelden.
Hun gikk i krabbestilling, satte rumpa ned og fikk beina fram. Måtte bare ha ene hånda nedi som støtte. Med litt øving i dagene fremover nå så blir hun sikkert ekspert!

• Liker
Reactions: BMC
Hun satt idag altså! Var litt usikker imorges, men så deg i kveld. Hun fikk det til når hun var naken på badet, bruker å la henne leke litt naken på gulvet på morgningen og kvelden.
Hun gikk i krabbestilling, satte rumpa ned og fikk beina fram. Måtte bare ha ene hånda nedi som støtte. Med litt øving i dagene fremover nå så blir hun sikkert ekspert!

Så gøy :)

Her er det helt likt. Eller hun sitter littegranne selv om jeg setter henne opp i badekaret f.eks. Men velter etter kort tid.
Men dette med å skyte rumpen i været har ført til at hun har skallet nesen i golvet et par ganger. Så håper hun finner ut av det snart :)

Ja her skalles det også gulvet i blant, må nesten le litt, ser veldig komisk ut, virker heldigvis ikke som om det gjør vondt for henne! :) de finner nok snart ut av det. I mens nyter jeg at hun ligger (omtrent) på samme sted som jeg la ho ned. Brått blir det nok travelt :-)

Ingen av delene her... Men viser stor interesse for å sitte, blir mange situps i forsøk på å reise seg.. :)

Back
Topp