noen som sett paranormal activity 2??

Jepp, eg gjemte meg under Dynå [X(]

ORIGINAL: Lille Luringen

Jeg får total noia her.. griner snart så redd jeg er.. den er syyyykt skummel[&:][:-]

Hvor ser du den? Leid den?

ORIGINAL: Latterfrosken

Jeg får total noia her.. griner snart så redd jeg er.. den er syyyykt skummel[&:][:-]

Hvor ser du den? Leid den?

leide den idag

Jeg blir aldri redd av skrekkfilmer, men slutten på den filmen satt i hodet mitt mange kvelder etter jeg hadde sett den[&:]. 

åhh fy fader... nå er den ferdig.. jeg blei ikke redd av den første men denne.. ja den skremte vettet ur meg[:-]

siiign

Sambo og jeg så den forrige helg, vi satt livredd begge to[:-]
Og når han skulle legge seg, måtte jeg følge ham inn og ha døra på gløtt[:D][:D]
Tøffe meg som turte å sitte i stua alene da....[8D]

Fikk så noia av den sengescenen at jeg nesten begynte å grine! Tror ille jeg hadde reagert så sterkt før jeg ble mamma.

ORIGINAL: MalinDalin

Fikk så noia av den sengescenen at jeg nesten begynte å grine! Tror ille jeg hadde reagert så sterkt før jeg ble mamma.

Nå ble jeg nysgjerrig her. Hva skjer?[:D]

Så dan "alene" forrige helg (Sambo lå vesiden av meg å sov..)

Syns den var ekkel og skummel, men ikke så ille som den første filmen som jeg syns var helt jævlig!!!
Men måtte fortsatt gjemme meg under teppet til tider !! Sengescenen og da hunden fikk det var skikkelig ekle!!! Og jeg HATER kjellere!! Skulle ikke vært lov å ha med på skrekkfilmer!!

Jeg vet bare ikke om jeg vil se den,så at det var barn med på denne 2èrn[&:][:-]

Ble så redd av den første.

Ja, vi så den i går kveld [&o]

Å eg fant det veldig urovekkende at jentungen her plutselig begynte å hyle kl 4 i natt og nektet å legge seg igjen

Hun hadde sikkert bare mareritt eller noe, men det var litt sånn veeeeeeeldig creepy at hun skulle bli så hysterisk bare noen timer etter at vi hadde sett den filmen [:o]
Eg skal ikke se noen Paranormal Activity 3 viss den kommer ut noen gang i vertfall [&o]

Jeg syns den var værre enn den første. Men ikke fordi den var skumlere, men fordi den bare var dårligere liksom...Syns ikke den første var skummel heller.

Back
Topp