Noen som ser TV NORGE??

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Blir helt satt ut av det programmet jeg..

slo akkurat på ja.. hva handler det egentlig om? Hvorfor gråt gutten..?

ja[:o] stakkar han blonde gutten når han gråt. Rista på hodet jeg og sambo. Bare det at han ble "spanked" når han ikke var lydig!? og utpå gata for å fresle alle "syke"- det blir for mange inntrykk for en syvåring tror jeg.

Herregud,stakkars gutt får helt vondt i hjerterota mi!At det går ann å bli så syke i hue,de skulle vært fratatt foreldrerett spør du meg!!

ORIGINAL: Marthe og Carina

Noen MÅ jo ha lært barna dette.. Tenk at foreldrene LÆRER barna å dømme folk på denne måten?
De er livredde djevelen.. Det tyder jo EGENTLIG på at foreldrene rett og slett har trua barna med helvete..[:o]

som jeg skulle sakt det selv[:o] 

får helt vondt inni meg... stakkars barn![:(]

stakkars stakkars barn[:(] det der kaller jeg hjernevasking!! syyyykt!!!!! uffameien[&o]

stakkars stakkars barn.[:(]
tenk så livredde de må være...hele tiden!![:o][:o]

ORIGINAL: theolin

stakkars stakkars barn.[:(]
tenk så livredde de må være...hele tiden!![:o][:o]

det var vel egentlig bare Samuel(blonde gutten) som vi så  gråtende. men jeg er helt sikker på at de andre barna i programet og fra slike predikerende familier har frykten for "skumle helvette" [:(]

Såg hva det skulle handle om, og såg ett par sånne reklameklipp, da klarte jeg ikke se det[&:] Ble rett og slett for opprørt, fikk lyst å pryle de foreldrene[:@]

Back
Topp