Noen som ser streken?

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
ImageUploadedByBV Forum1408815330.730258.jpg

Mamma til to prinsesser<3

Ja, men syns jeg også kan se en lignende strek nærmere kontrollstreken så vanskelig å si om testen er sånn eller om den er positiv.. Ta en ny i morgen tidlig?

Litt usikker på den, men ta en ny imorgen ja :-)

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Var vanskelig å se, men den blir nok sterkere i måren hvis du er gravid ;)

Sorry. Ser ingenting

Jeg ser en svak strek der, men litt usikker på om det er farge på den....? Krysser for at den er sterkere snart :)

Beklager, men om man er veldig usikker på om det er en strek eller ikke, så anser jeg ikke de for positive... Vent til i morgen og ta en ny :)

TuMmY LoVe

Beklager, men om man er veldig usikker på om det er en strek eller ikke, så anser jeg ikke de for positive... Vent til i morgen og ta en ny :)

TuMmY LoVe

Er nok enige med de andre... Hvilken dag er du på?

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg ser en strek, men, ja, du burde nok ta en til. ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar:-) Høres jo klisjè aktig ut, men det er en veninne av meg som har tatt testen! Hun tar en ny imorgen. Hun er usikker på hvordan syklusen er. For hun bruker p-ring.... Og startet på det for litt mer enn fire uker siden da hun trodde hun fikk mensen. Noe hun i ettertid tror kan ha vært en festeblødning...

Sniker fra februar ;) Jeg ser den godt, men ser ikke om den har farge! Spennende da :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Takk for svar:-) Høres jo klisjè aktig ut, men det er en veninne av meg som har tatt testen! Hun tar en ny imorgen. Hun er usikker på hvordan syklusen er. For hun bruker p-ring.... Og startet på det for litt mer enn fire uker siden da hun trodde hun fikk mensen. Noe hun i ettertid tror kan ha vært en festeblødning...

Hvis det var en festeblødning for 4 uker siden ville nok testen vært myyyye sterkere!? For da er hun i såfall over 6 uker på vei.. Men kan jo være hun er kortere på vei da. Det er jo ikke alltid prevensjonen fungerer som den skal. Det er jeg og mine søsken 3 eksempler på ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Ser en svak strek:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Har venninnen din tatt ny test?;)

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Spent på resultat!! =)

Lurer på hvordan det gikk?

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp