Noen som ser strek?

Nord84

Elsker forumet
Juligull2021
Tok denne i dag tidlig. Synes jeg ser en veldig svak strek...noen andre som ser?

upload_2020-3-19_18-6-3.jpeg

Jeg ser også sterk! Klarer ikke helt se om den er grå eller rosa, så det blir veldig spennende å se i morgen :happy:

Jeg ser også sterk! Klarer ikke helt se om den er grå eller rosa, så det blir veldig spennende å se i morgen :happy:
Tenkte først at testen var negativ, men streken kom med en gang... Må vel ta ny test i morgen. Nervepirrende dette:nailbiting: Klarte ikke helt å se om den var grå eller rosa selv. Er jo veldig svak da.

Ser strek, men syns den ser ganske grå/hvit ut.. spennende med ny test i morgen da:happy:

er det vanlig med de testene at strekene ikke er rosa, og er det det dere kalle skyggestrek? Skyggestrek, er det en strek som er negativ? Har ikke hørt om det før:oops:

Er dessverre redd det ikke gikk veien. Begynte å blø i dag. Hadde en SA i desember og redd jeg muligens har litt hcg igjen da det sank veldig sakte. Fikk gravid på fertilitetsmonitoren også i dag, men sto i bruksanvisningen at man kunne få falsk negativ dersom man nettopp hadde vært gravid.

Back
Topp