Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tenkte først at testen var negativ, men streken kom med en gang... Må vel ta ny test i morgen. Nervepirrende detteJeg ser også sterk! Klarer ikke helt se om den er grå eller rosa, så det blir veldig spennende å se i morgen![]()
Klarte ikke helt å se om den var grå eller rosa selv. Er jo veldig svak da.Spennende! Hvor mange dpo?Tok denne i dag tidlig. Synes jeg ser en veldig svak strek...noen andre som ser?
Vis vedlegget 321361
Vet ikke om jeg tør si takkKlart og tydeliggratulere så mye!
![]()
Er så redd det bare er skyggestrek. Skal egentlig ha mensen i løpet av helga en gang.Usikker egentlig. Hadde maksimal på fertilitetsmonitoren den 5/3, så vet ikke helt når eggløsningen varSpennende! Hvor mange dpo?

Syntes den er veldig rosa til å være skyggestrek!Vet ikke om jeg tør si takkEr så redd det bare er skyggestrek. Skal egentlig ha mensen i løpet av helga en gang.
Skimter strekTok denne i dag tidlig. Synes jeg ser en veldig svak strek...noen andre som ser?
Vis vedlegget 321361
Ser noe veldig svaktTok denne i dag tidlig. Synes jeg ser en veldig svak strek...noen andre som ser?
Vis vedlegget 321361