Noen som ser senkveld NÅ?

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

ORIGINAL: Rada

Herregud, folkens! Det er lov å ha forskjellige meninger om hvorvidt en person er pen eller ikke.[;)] Om man da velger å kalle personer med en annen oppfatning misunnelige så blir det veldig ungdomsskolenivå føler jeg. Jeg synes hun er veldig pen, men IKKE med så mye sminke.

Forøvrig så synes jeg han derre Edward-duden.. Robert Pattison?.. Ikke er noe å snu seg etter akkurat[8D] Er jeg misunnelig da?
ja,erru gæærn...han ER liksom bare pen han skjønner du,skjønner du ikke det? han bare ER lizzom,kanke si noe annet azza,ALLE syntes jo han er pen,ellers er det no gæli azz...[:-]

Ja, det er vel smaken min det er noe gæ'ærnt med[8D] Muligens jeg er en smule spesiell

Herregud, folkens! Det er lov å ha forskjellige meninger om hvorvidt en person er pen eller ikke.[;)] Om man da velger å kalle personer med en annen oppfatning misunnelige så blir det veldig ungdomsskolenivå føler jeg. Jeg synes hun er veldig pen, men IKKE med så mye sminke.

Forøvrig så synes jeg han derre Edward-duden.. Robert Pattison?.. Ikke er noe å snu seg etter akkurat[8D] Er jeg misunnelig da?
ja,erru gæærn...han ER liksom bare pen han skjønner du,skjønner du ikke det? han bare ER lizzom,kanke si noe annet azza,ALLE syntes jo han er pen,ellers er det no gæli azz...[:-]

Ja, det er vel smaken min det er noe gæ'ærnt med[8D] Muligens jeg er en smule spesiell
[8D] azzå,du ser det bare ikke...misunnelse kalles det..han bare ER[8D][:-]

[8D] azzå,du ser det bare ikke...misunnelse kalles det..han bare ER[8D][:-]

NÆHEI! Jeg finnes ikke LITT misunnelig altså, atte, lizzom!

Hun så faktisk mye eldre ut jah.. Og mye mørkere i ansiktet enn halsen og brystet, trodde det var sånne tabber sminkører viste å unngå..
Mindre pent..

ORIGINAL: KristineBirgitte

Enig, bortsett fra den "naturlig pen"-biten: jeg synes ikke hun er spesielt pen til vanlig, men idag var hun spesielt stygg.. Og så så hun gammel ut! Dårlig gjort av sminke-mannen hennes [:-]

Synes du hun er stygg? [8|]

Jeg synes ikke hun var for mye sminka jeg.
Synes hun var fin, men hun er også fin med mindre sminke...

ORIGINAL: [Hildemor]

Syns hun var fin idag og jeg,men finere uten så mye sminke ja[:)]

ORIGINAL: trekløver`n

Enig, bortsett fra den "naturlig pen"-biten: jeg synes ikke hun er spesielt pen til vanlig, men idag var hun spesielt stygg.. Og så så hun gammel ut! Dårlig gjort av sminke-mannen hennes [:-]

Hehe, noen som er litt småsjalu på utseendet hennes eller? Vedder alle mine kroner på at du ikke ser bedre ut enn henne..

Dæven, nok en kjempeuttalelse fra deg.

ORIGINAL: Tøsa^^

ORIGINAL: trekløver`n

Hehe, noen som er litt småsjalu på utseendet hennes eller? Vedder alle mine kroner på at du ikke ser bedre ut enn henne..

Dæven, nok en kjempeuttalelse fra deg.

Tøsa Du har vært savnet!

ORIGINAL: Tøsa^^

Synes du hun er stygg? [8|]

Jeg synes ikke hun var for mye sminka jeg.
Synes hun var fin, men hun er også fin med mindre sminke...

Hehe, ja, jeg synes iallfall ikke hun er noe pen til vanlig.. og ikke noe bedre enn det idag. Jeg synes hun er finere til vanlig, altså med mindre sminke, men ikke pen. Jeg hadde ikke tenkt "oj, hun var pen" hvis jeg gikk forbi henne på gata, mens jeg gjør det med helt vanlige folk innimellom. Det er jo ikke det at hun bare eeer så stygg, jeg bare synes ikke hun er pen. Og at hun idag var.. ja, det der jeg sa [8D]

Ja hver sin smak! [8D]

Jeg sletta meg, og nå får jeg logga inn på hovedsiden, men får ikke logga inn på diskusjonsforumet, blir bare guest.
Det skjedde sist og, tok flere mnder før jeg kom meg inn på BV igjen[&o]
Kontakta jo de folka, men virka ikke så ivrige på å hjelpe meg inn igjen[8D]

Så lenge du er her og vi skjønner at det er deg, er det ikke sånn blånøye om det står "hustakhustak" eller "ftw" etter nicket ditt for meg iallfall [:D]

Back
Topp