Noen som ser senkveld NÅ?

Bare Kari

Forumet er livet
Flere enn meg som synes at Johaug virkelig ikke kledde så mye sminke?[X(]

Hun er jo så naturlig pen, hvorfor ødelegge det med SÅ mye sminke?

Helt enig....

Syns hun var fin idag og jeg,men finere uten så mye sminke ja[:)]

Enig, bortsett fra den "naturlig pen"-biten: jeg synes ikke hun er spesielt pen til vanlig, men idag var hun spesielt stygg.. Og så så hun gammel ut! Dårlig gjort av sminke-mannen hennes [:-]

ORIGINAL: Gollemor

Sminkørene til tv2 voldtar folk med sminken.
Hun har ikke bestemt det der selv.

Det første jeg sa da jeg så det var "OII!! Jaja...."[8D]

Dårlig sminkørjobb vil jeg si..

Jeg visste ikke hvem det var jeg, men trudde det var en glamourmodell av noe slag pga sminken..[&:]

ORIGINAL: Destiny85

Jeg visste ikke hvem det var jeg, men trudde det var en glamourmodell av noe slag pga sminken..[&:]

Ja, ikke sant?[:-]

Jeg får fortsatt en tåre i øyekroken da de sender bildene fra da hun hilste på kongen og dronningen [:D] Herlig!

enig, men håret var fint [:)]

ORIGINAL: Rada

ORIGINAL: Gollemor

Sminkørene til tv2 voldtar folk med sminken.
Hun har ikke bestemt det der selv.

Det første jeg sa da jeg så det var "OII!! Jaja...."[8D]

Dårlig sminkørjobb vil jeg si..

Jeg så det første gang da Gro Hammerseng var der sist. Og etter det har jeg lagt merke til at damene som er på Senkveld ser skrekkelige ut med sminke.

Ansiktet var altfor brunt i forhold til halsen og brystet. Men jeg syns hun er vakker jeg=)

ORIGINAL: KristineBirgitte

Enig, bortsett fra den "naturlig pen"-biten: jeg synes ikke hun er spesielt pen til vanlig, men idag var hun spesielt stygg.. Og så så hun gammel ut! Dårlig gjort av sminke-mannen hennes [:-]

Hun er jo noe av det søteste Norge har fostret! Og å kalle henne STYGG (uansett hvor feil den sminken er) blir jo helt bak mål.

ORIGINAL: Rada

ORIGINAL: Destiny85

Ja, ikke sant?[:-]

Synd at de skal ødelegge utsendet til ei så pen jente med så skrekkelig overdrevet sminke[&:]

Back
Topp