Noen som ser på "Jordmørdrene" på nrk.no?

*Tåka*

Elsker forumet
Jeg sitter å koser meg med denne serien om kvelden. Kjenner jeg får veldig roen på den kommende fødselen når jeg ser på den :)

Da jeg gikk gravid med storebror var det kun kommet ut en sesong, så gleden var stor da jeg oppdaget at enda en sesong var utgitt :)

Her er en link for de som er interessert:

http://tv.nrk.no/serie/jordmoedrene

Ja så alt da jeg ventet storebror, og måtte se det på ny nå :) Man blir litt forberedt på hva som skal skje ;)

Den er så fin! Spesielt den sesongen rundt på de små fødestuene, synes jordmødrene er så flinke til å skape en god atmosfære rundt fødselen.

*må se!*

Har sett det for lenge siden, men kanskje jeg skal se noen gamle episoder igjen! Er også veldig glad i one born every minute:) Har sett alt, til min jordmors store forferdelse. Men som deg blir jeg roligere av å se det. Føler det viser hvor flinke helsepersonellet er rundt om kring, også når ting ikke går helt som smurt. Føler meg forberedt etter å ha sett litt.

Ooh takk for tips:) det må sees!

Har sett det for lenge siden, men kanskje jeg skal se noen gamle episoder igjen! Er også veldig glad i one born every minute:) Har sett alt, til min jordmors store forferdelse. Men som deg blir jeg roligere av å se det. Føler det viser hvor flinke helsepersonellet er rundt om kring, også når ting ikke går helt som smurt. Føler meg forberedt etter å ha sett litt.

Helt enig!
Jeg ser omtrent alt jeg kommer over. Syntes jeg blir bedre forberedt av det.
Er selvfølgelig en forutsetning at jeg tenker slik var det for dem, jeg får sikkert en helt annen opplevelse.

Synes den norske serien er mer rolig enn den engelske.. også virker jo et par av de damene på drammen sykehus super koselige.. det tror jeg er alfa omega!

Sitter å ser på det akkurat nå faktisk. Synes han utenlandske mannen på odda (?) virker så utrolig flink i jobben sin. Rørende program som faktisk gir meg skikkelig god tro på at dette kommer til å gå så fint :-)

Jeg har sett det med jenta mi på snart 7 år. Hun er så interessert i fødsel, baby, befruktning. Hun er som en svamp som suger til seg informasjon ... Og ingenting blir glemt. Det ble snakk om rifter og etter det har hun spurt og grevd. Og kan finne på å plutselig si "å, mamma! Æ håpe ikke du får rifta" uansett hvor vi er.

Back
Topp