Noen som ser her?

S@ra

Elsker forumet
Og som kan hjelpe meg med å finne forlovelsesringen min?
Finner den ikke [:(][:(]

Hvitt gull med tre diamanter.

Seriøst, jeg gir penger til den som finner den.. [:)]

Mistet du den mens du hadde den på fingeren? :D

ORIGINAL: MammaTilAndreas

Mistet du den mens du hadde den på fingeren? :D

Nei, den var ikke på hylla som den alltid er.

Har ikke ungen kunne fått tak i den?
For dette skjedde med oss, eller gubben da. Han la forlovelseringen på bordet en natt, og glemte den. Plutselig ble den borte. Etter noen dager ble vi litt frustrerte og begynte å lette overalt. Etter letingen satt vi oss ned i sofaen like frustrert. Da kom jeg på at gutten min bruker alltid å slenge leker under tvborde, der det er maaange ledninger. Så da tenkte jeg; "hmm, kanskje han har tatt den å slengt den under der". Å joda, hva fant jeg?! :)
Så let der det er rotete du :)

ORIGINAL: MammaTilAndreas

Har ikke ungen kunne fått tak i den?
For dette skjedde med oss, eller gubben da. Han la forlovelseringen på bordet en natt, og glemte den. Plutselig ble den borte. Etter noen dager ble vi litt frustrerte og begynte å lette overalt. Etter letingen satt vi oss ned i sofaen like frustrert. Da kom jeg på at gutten min bruker alltid å slenge leker under tvborde, der det er maaange ledninger. Så da tenkte jeg; "hmm, kanskje han har tatt den å slengt den under der". Å joda, hva fant jeg?! :)
Så let der det er rotete du :)

Jeg har tenkt at han har klatret opp og fått tak i den.. Men jeg har leta overalt, føles det som iallefall.. Nå er alle gulvene strøkne, så der er den ikke. Off, er så fælt å ikke vite [&:]

Back
Topp