Noen som ser Criminal Minds

IngiManathingi

Gift med forumet
Lurer bare på hvorfor det ALDRI er turbulens når de er ute og flyr?[;)][;)][;)]

Har sett 30 episoder de siste ukene, så er litt hekta...

Hehe, eller hvordan de alltid klarer å fullføre hverandres setninger selv om de ikke er i samme rom? [:)]

dere nå disser vi ikke tidenes beste serie da!! Er jo meget å henge seg opp i.. men det gjør vi ikke vel [8D]

ORIGINAL: Woolfmother

altså de er så samkjørte at de tenker likt på samme tidspunkt!
Og de har et så bra fly, fordi de er tross alt FBI, at turbulensen merkes aldri.
Jeg er forresten litt forelsket i mulatten[8D] Han kan bli far til mitt neste barn om han ønsker faktisk! Og om har frir første dagen sier jeg "ja" tvert!

MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![8D]

ORIGINAL: Jadasåneida

ORIGINAL: Woolfmother

altså de er så samkjørte at de tenker likt på samme tidspunkt!
Og de har et så bra fly, fordi de er tross alt FBI, at turbulensen merkes aldri.
Jeg er forresten litt forelsket i mulatten[8D] Han kan bli far til mitt neste barn om han ønsker faktisk! Og om har frir første dagen sier jeg "ja" tvert!

MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![8D]

MINSIN faktisk... Jeg trodde jeg klarte å skjule det godt fra sambo at jeg har et godt øye til han, helt til han en torsdagskveld sa: "Du skal slippe å late som om du ikke synes han er deilig.. Vet du syns han er sexy.."

Må si jeg ble litt rød i kjakene da..

ORIGINAL: hirly

dere nå disser vi ikke tidenes beste serie da!! Er jo meget å henge seg opp i.. men det gjør vi ikke vel [8D]

Neiheeeii!![>:][:D][;)]
Knallgod serie![:D][:D][:D]

Kan godt slippe unna uten turbulens for min del[8D]

Back
Topp