Og vil være med på fellesslutt??
Stumpet røyken i helga og positiv test idag
meeen snuser innimellom :/ så idag blir det kjøpt inn nikotin og tobakkfri snus
Stumpet røyken i helga og positiv test idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snuser, men slutta når jeg fikk positiv test. Dvs, jeg tok et par etterpå, men spytta de fort ut igjen.. Hvordan går det med røykesuget? Har så inn i H* lyst på snus..Det var mye lettere å slutte sist gang.
Jeg slutta å snuse for to dager siden! 4+2 i dag. Fåreløpig går det fint, men merker at jeg fyller "tomrommet" med mat! ;-) så da blir det vel +30 kg dette svangerskapet også da ;-)
Gravid=nikotinstopp. Slutta en god stund før. Anbefaler uansett appen som heter slutta. Ser hvor mye penger en sparer også
Syns også at det var lettere å gi slipp på snusen sist. Tok meg en snus etter den første testen som var suuuuupersvak, men det ble med den ene snusen. Vurderer å kjøpe meg onico, nikotinfri snusSnuser, men slutta når jeg fikk positiv test. Dvs, jeg tok et par etterpå, men spytta de fort ut igjen.. Hvordan går det med røykesuget? Har så inn i H* lyst på snus..Det var mye lettere å slutte sist gang.
Samme herHaha, da blir vi flere hvalrosserGår ikke en time uten at jeg trøkker noe i trynet
![]()
Men prøver å trykke i meg salat, smoothie, frukt osv.istedetfor sjokolade, smågodt, potetgull o.l. Men ikke alltid det går da
Syns også at det var lettere å gi slipp på snusen sist. Tok meg en snus etter den første testen som var suuuuupersvak, men det ble med den ene snusen. Vurderer å kjøpe meg onico, nikotinfri snus![]()
Regner med at det ikke kommer til å måle seg med vanlig snus, men den med lakris har jeg hørt ikke er så værst.Kjøpte onico tidligere idag og den smaker ikke godt![]()
Regner med at det ikke kommer til å måle seg med vanlig snus, men den med lakris har jeg hørt ikke er så værst.![]()
Hehe, tviler ikkeHar bare onico orginal her i bygda og den smaker og lukter myggspray![]()

Hehe, tviler ikke![]()
Mannen min hverken røyker eller snuser, men i morgen er det tilbake til studenthverdagen og nesten ALLE snuser, så det blir tøft detSambo får ta med seg snusboksene på jobb i morgen så har jeg ikke noe valg enn å enten være fri eller snuse onico![]()
Men regner med at kvalmen melder sin ankomst om ikke så lenge, så da blir jeg nok kvalm bare av lukten Mannen min hverken røyker eller snuser, men i morgen er det tilbake til studenthverdagen og nesten ALLE snuser, så det blir tøft detMen regner med at kvalmen melder sin ankomst om ikke så lenge, så da blir jeg nok kvalm bare av lukten
![]()