Noen som røyker/snuser?

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Og vil være med på fellesslutt??:)

Stumpet røyken i helga og positiv test idag:) meeen snuser innimellom :/ så idag blir det kjøpt inn nikotin og tobakkfri snus:)

Snuser, men slutta når jeg fikk positiv test. Dvs, jeg tok et par etterpå, men spytta de fort ut igjen.. Hvordan går det med røykesuget? Har så inn i H* lyst på snus.. :( Det var mye lettere å slutte sist gang.

Snuste før men slutta for tre-fire uker siden :) Går overraskende bra. Kjenner suget på jobb og når jeg er med venninner som snuser, men ikke så mye å gjøre med det O.o

Jeg slutta å snuse for to dager siden! 4+2 i dag. Fåreløpig går det fint, men merker at jeg fyller "tomrommet" med mat! ;-) så da blir det vel +30 kg dette svangerskapet også da ;-)

Snuser, men slutta når jeg fikk positiv test. Dvs, jeg tok et par etterpå, men spytta de fort ut igjen.. Hvordan går det med røykesuget? Har så inn i H* lyst på snus.. :( Det var mye lettere å slutte sist gang.

Syns røyk lukter vondt nå :p så ingen røyksug :)

Jeg slutta å snuse for to dager siden! 4+2 i dag. Fåreløpig går det fint, men merker at jeg fyller "tomrommet" med mat! ;-) så da blir det vel +30 kg dette svangerskapet også da ;-)

Haha, da blir vi flere hvalrosser ;) Går ikke en time uten at jeg trøkker noe i trynet :P

Gravid=nikotinstopp. Slutta en god stund før. Anbefaler uansett appen som heter slutta. Ser hvor mye penger en sparer også

Slutta lørdag morgen, samtidig som testen ble posetiv. Holder på å bli gal og må spise konstant. Når jeg er gravid er jeg alltid sulten og tar ikke lang tid før jeg er sulten igjen og i tillegg til at jeg må spise på noe hele tiden . Gruer meg til hvordan vekta set ut som 9 mnd :S

Syns også at det var lettere å gi slipp på snusen sist. Tok meg en snus etter den første testen som var suuuuupersvak, men det ble med den ene snusen. Vurderer å kjøpe meg onico, nikotinfri snus :)

Sambo får ta med seg snusboksene på jobb i morgen så har jeg ikke noe valg enn å enten være fri eller snuse onico :p
Mannen min hverken røyker eller snuser, men i morgen er det tilbake til studenthverdagen og nesten ALLE snuser, så det blir tøft det:nailbiting: Men regner med at kvalmen melder sin ankomst om ikke så lenge, så da blir jeg nok kvalm bare av lukten :p

Mannen min hverken røyker eller snuser, men i morgen er det tilbake til studenthverdagen og nesten ALLE snuser, så det blir tøft det:nailbiting: Men regner med at kvalmen melder sin ankomst om ikke så lenge, så da blir jeg nok kvalm bare av lukten :p

Min snuser :p sånn jeg byttt ut røyk med snus :p

Back
Topp