Noen som pleier å reise til Kroatia om sommeren?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg kjenner veldig på lysten til å reise tilbake til Kroatia igjen i sommer, og tror samboeren min er veldig enig. Vi falt skikkelig for plassen i fjor sommer, og vi har vel konkludert med at Kroatia-Tucepi er den beste plassen vi har vært på av sydenland. Alt var bare helt fantastisk, syns vi. Folkene, plassen, stranden, det krystallblå vannet, ja absolutt alt! Vi vet ikke om vi får råd til å reise tilbake i sommer, men vi ønsker å gjøre et forsøk for å få det billigst mulig. Vi ønsker jo å reise i juli, og ønsker å være der i 2 uker. Var der 1 uke i fjor, og det var altfor lite.

Dere som pleier å reise til Kroatia, hvor bestiller dere fra av reisebyrå?
Er det mulig å få billigere turer andre plasser enn gjennom reisebyråene? Isåfall, hvordan?
 
Vi kjøpte billige flybilletter hos Norwegian og billig hotell via Hotels.com
Men det var ikke i juli da.
 
Har vært i Kroatia to ganger. Bestilte billige billetter med Norwegian og bodde hos private utleiere og i telt på campingplass. Et par av leilighetene var skikkelig fine og billig i forhold til enkelte hoteller, finner en del på Airbnb, Hotels.com og TripAdvisor.
 
Jeg kjenner veldig på lysten til å reise tilbake til Kroatia igjen i sommer, og tror samboeren min er veldig enig. Vi falt skikkelig for plassen i fjor sommer, og vi har vel konkludert med at Kroatia-Tucepi er den beste plassen vi har vært på av sydenland. Alt var bare helt fantastisk, syns vi. Folkene, plassen, stranden, det krystallblå vannet, ja absolutt alt! Vi vet ikke om vi får råd til å reise tilbake i sommer, men vi ønsker å gjøre et forsøk for å få det billigst mulig. Vi ønsker jo å reise i juli, og ønsker å være der i 2 uker. Var der 1 uke i fjor, og det var altfor lite.

Dere som pleier å reise til Kroatia, hvor bestiller dere fra av reisebyrå?
Er det mulig å få billigere turer andre plasser enn gjennom reisebyråene? Isåfall, hvordan?
Dit har jeg også lyst til å reise, så henger meg på denne tråden din ;)

Hvordan er maten der? Hvor varmt blir det på det varmeste?
 
Dit har jeg også lyst til å reise, så henger meg på denne tråden din ;)

Hvordan er maten der? Hvor varmt blir det på det varmeste?

Vi syns maten var veldig god. Vi var der i fjor og hadde over 40+ grader, men det var hetebølge når vi var der så derfor det var så varmt. Det pleier å ligge på rundt 35+ grader i juli/august sånn egentlig [emoji4]
 
Back
Topp