Noen som opplever å bli dårligere etter uke 12?

FrkPippi

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
kvalmen var nesten helt borte, men i dag kom den for fult igjen, og verre enn noen gang. Klarer ikke holde på noe og ligger bare å vrenger magesekken.. fysj!!
Jeg trodde jo nå at den var på hell, og lurer på om jeg kanskje har fått noe annet og at dette ikke er svangerskapskvalme? (håpe) :dead::depressed::(

Noen som har noen erfaringer? :)
 
Ikke uke 12 enda, men uke 11+0 idag og har ikke spydd og vært så kvalm som jeg har vært den siste uken. Alle steder jeg har lest så skal det begynne å bli bedre i uke 10...ikke verre:bored:
 
Har lest at det kan bli både bedre og værre.. her er det klar forværring etter 10+0
 
Har opplevd før at det blir litt verre før det blir bedre. Hold ut! De fleste er kvitt kvalmen til 2. trimester.
 
I natt ser det ut til at det roet seg og jeg har klart å spise salt sild og ritz kjeks + drukket litt iste. Da var det kanskje bare en matforgiftning! Håper det holder seg sånn! :)
 
Har opplevd før at det blir litt verre før det blir bedre. Hold ut! De fleste er kvitt kvalmen til 2. trimester.
Her ble det helt klart værre før det plutselig ble bedre en dag. Nå håper jeg bare det holder seg sånn her og at det kanskje slipper taket helt snart!
12+0 idag
 
Med første svinget det veldig, noen dager var jeg fin også kom kvalmen som en bølge over meg.. Varte til baby var ute.
Nå har jeg fått masse hjelp, intravenøs væske, forskjellige kvalmestillende og akupunktur, som faktisk hjelper en god del. Så nå håper jeg at kvalmen er historie snart:angelic::angelic:
 
Jeg ble faktisk dårligere igjen når jeg begynte i uke 12 :depressed: ble mye mer kvalm og startet plutselig å kaste opp igjen. 13+3 idag og det har enda ikke gitt seg.​
 
Jeg er 12+0 i morgen og de siste dagene har vært de verste med kvalme.. Hadde noen dager forje uke hvor jeg var helt fin, så jeg trodde det hadde gitt seg. Men neida :dead:
 
I første svangerskap fikk jeg ikke kvalmen før i uke 10... Og det ble bare værre og værre, til det gikk over i uke 18 ca.
 
Jeg ble faktisk dårligere igjen når jeg begynte i uke 12 :depressed: ble mye mer kvalm og startet plutselig å kaste opp igjen. 13+3 idag og det har enda ikke gitt seg.​

Jeg er 12+0 i morgen og de siste dagene har vært de verste med kvalme.. Hadde noen dager forje uke hvor jeg var helt fin, så jeg trodde det hadde gitt seg. Men neida :dead:

Da er jeg utrolig glad for at det gikk over for min del! Er 13 + 4 I sag... matforgiftningen varte bare en dag og helt fin etter det :)
Håper virkelig kvalmen roer seg for dere!
 
Back
Topp