Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg hadde veldig sterke og vonde kynnere forrige svangerskap fra ca uke 18. Nå har jeg jammen begynt å merke dem i mild grad allerede (uke 13). Andre som opplever dette?
Jeg mener også at det er kynnere jeg kjenner og er bare 11+4. Det er rimelig tidlig, men er da 3.gangs og husker godt hvordan det kjennes ut så jeg kan ikke forstå hva annet det kan være. Jeg hadde mye kynnere i 2.svangerskap, men ikke så tidlig. Håper ikke det er et forvarsel på at det blir ille denne gangen
Om man har kjent kynnere i et svangerskap,kjenner man det nok igjen neste gang. Kan liksom ikke forveksles med noe annet heller. Huff,nei,vi får ikke håpe det,men de sier vel at man gjerne kjenner det tidligere for hvert svangerskap.
Har ikke kalt det kynnere, men har en del livmorkramper. Det er visst helt normalt å HA dem, men uvanlig å MERKE dem så lenge livmoren er såpass liten.
Har hatt noe som kan minne om kynnere de siste dagene. Er 10+2. Merket ikke noe til det før etter uke 20 forrige gang, men jeg hadde ikke synlig mage før etter uke 16 sist heller. Nå står den ut som om jeg var halvveis allerede!