noen som meg?

Hadde termin for ei uke sia, og sitter her enda... Vet ikke helt om jeg er overkvalifisert da? [8D]

JA termin i morgen og null fødsel.. Ja ja jeg blir nok den siste... [:-][&o]

nei da det er jeg som blir den siste...du kommer føde til helgen du...imorgen skriver du "vannet gikk" som alle andre og da blir det bare meg med stor mage hehehe...

Hei.

Jeg har funnet ut nå at det hjelper ingenting å være surete og sint og lei. Kanskje det er det som gjør at det tar enda lenger tid. HUSK, det psykiske har mye å si.  Barnet kommer når den vil komme ut. Det er barnet som bestemmer det.
Men jeg skjønner at vi blir lei, herregud det er jo så varmt og alle spør hver dag om hva skjer. deter det som gjør meg forbannet.

Jeg har termin om 2 dager jeg også. Og svigers kommer påå besøk allerede til uka fra bergen, vil jo gjerne at barnet skal komme ut før alle begynner å komme på besøk. VIl ikke ha vondt og jævlig med rier når de er her  men ikke mye jeg kan gjøre med det. sånn er livet.

Jeg håper at det skjer noe for deg inatt.
Men husk, slapp av , du skal gå gjennom fødselen også, greit å ha litt krefter.

Klem

takk for klem :)
ja du har helt rett...er mye bedre hvis jeg hviler nå og tar det rolig ...håper det skjer noe hos deg også :)

Har termin i morgen, jeg også! Og har fått beskjed av legen min om at hun ikke tror noe skjer før helgen ihvertfall. Så jeg vet ikke hvem av oss som blir her lengst! Men jeg er like utålmodig som deg, så kanskje det er noe i det at vi må slappe mer av? Skal prøve, jeg og!

jeg skal baaaare slappe av og være positiv...vi har jo max 2uker igjen da...så det e så lite igjen
tenk på så mange måneder som e forbi...jeg blir imponert av oss...

Har i grunn litt hastverk, jeg da! Samboeren min skal nedover til sitt hjemland så fort jeg kommer hjem fra sykehuset, og helst den 7. august! Han må rekke to brullyper der nede og en omskjæringsfest for nevøen sin! Det begynner å se litt dårlig ut! Vi hadde aldri tenkt på at jeg kanskje må gå over terminen. Litt korttenkt, vet det, men men....

oj då kjønner jeg hvorfør du vil føde så snart som mulig...hvor e samboern din fra?
men hva skjer om du må bli satt igang om 14dager da?er du alene da?eller skal han vente?

Heia.

Lykke til, kanskje ungen din kommer idag [;)]

klem

oj då kjønner jeg hvorfør du vil føde så snart som mulig...hvor e samboern din fra?
men hva skjer om du må bli satt igang om 14dager da?er du alene da?eller skal han vente?
ORIGINAL: muffinium

Han er fra Kosovo. Han venter til jeg kommer hjem fra sykehuset uansett hvor lang tid det tar! Har sagt han ikke trenger, men han tror heldigvis ikke på meg! Selv om det er litt "viktig" at han drar, syns selv han det er viktigere å være her for meg. Skulle egentlig vært med jeg også, men ville ikke vente så lenge med å bli gravid igjen! 

I dag har jeg termin, så jeg håper det kanskje kan skje noe i kveld. Foreløbig er det veldig stille!

Da e det ingen hast når du uansett skal ha din kjære der med deg...
lykke til med fødseln...grrr...ingen tegn her hos meg assa...det blir ikke noe fødsel idag...jeg skal spise en stor baguett og kose meg skikklig med litt rengjøring hjemme....wuhhuuuuu...er bare sååå glad og bryr meg ikke om noe lengre...min unge kommer jo snart og jeg vet jo at alt skal gå fint...igår kvell fikk jeg to kjempe rier og trodde jeg skal dø av smerte haha men e glad at jeg får disse riene for å være litt forberedd...hihi nå e alt rolig :)

Back
Topp