Noen som kun gir mme?

Oi så fort ja. Skal ikke før 1/11 jeg 12:30.
Åh, litt kjedelig at det ikke var samme da... ser at du fødte 22. og jeg fødte 17. så da har de vel delt opp mellom disse datoene da sikkert. De samler visst folk i gruppene etter hvert som de føder har jeg fått beskjed om.
 
Skjønner [emoji846] Jeg gjør det mest for min egen del, blir for følsomt og ubehagelig ellers.
Kan fint holde og forme selv ved tilbakelent dersom du føler behov for det
Går an å tilpasse..
 
Kan fint holde og forme selv ved tilbakelent dersom du føler behov for det
Går an å tilpasse..
Ja vet, men er ikke det som er problemet, skrev det mer for å illustrere at amming ikke føles "naturlig" for meg...

Vanskelig å forklare hvordan amming føles for meg, men glad jeg har funnet en måte som gjør at jeg får det til [emoji846]
 
Da legger jeg opp hele ammingen. Lille blir kjempe frustrert over at det ikke kommer nok melk. Vil helst bare ligge ved puppen men ligger egentlig bare å
Kaver uten å ta ordentlig tak siden det ikke kommer ordentlig. Melkeproduksjonen tar seg ikke ordentlig opp, og jeg har ikke tid til å legge henne til, så gi flaske også pumpe. Har holdt på i over 3 uker nå og fortsatt ikke kommet noe særlig lenger så for at lille skal være mest fornøyd og for at jeg skal ha tid til både henne og storebror så er det beste og bare gi flaske :) føler meg litt lettet nå
Når jeg endelig har tatt denne avgjørelsen.
 
Da legger jeg opp hele ammingen. Lille blir kjempe frustrert over at det ikke kommer nok melk. Vil helst bare ligge ved puppen men ligger egentlig bare å
Kaver uten å ta ordentlig tak siden det ikke kommer ordentlig. Melkeproduksjonen tar seg ikke ordentlig opp, og jeg har ikke tid til å legge henne til, så gi flaske også pumpe. Har holdt på i over 3 uker nå og fortsatt ikke kommet noe særlig lenger så for at lille skal være mest fornøyd og for at jeg skal ha tid til både henne og storebror så er det beste og bare gi flaske :) føler meg litt lettet nå
Når jeg endelig har tatt denne avgjørelsen.
Vær stolt av det du har fått til og føl deg trygg på at du har tatt rett valg for dere
Nyt dagene
 
Back
Topp