Noen som kun er guttemamma?

Samme her! Er veldig opp og ned. Prøver så godt jeg kan å trøste meg selv med å finne positive sider med å bare ha gutter :p Jeg elsker de jo så høyt, men føler likevel at det er noe eget med å få en jente. Helt ærlig så tror jeg at jeg kommer til å bryte sammen en dag noen kommer med stikk om «nå kommer jenta». Er så lei av å høre det nå, gjennom flere graviditeter og føler at alle skal ha en mening om det. He ofte tenkt selv at jeg bare skulle ventet til fødselen med å få vite kjønn selv. Når man får babyen på brystet er jo kjønn helt irrelevant. Merker selv at jeg har ganske lengselsfulle blikk om dagen når jeg ser barnevogner eller små babyer med rosa på seg:p
Jeg har blitt utrulig mye lettere til sinns nå jeg. Føler alle brikkene har falt på plass og at det blir helt herlig for de små å vokse opp som en liten guttegjeng:)
 
Jeg har blitt utrulig mye lettere til sinns nå jeg. Føler alle brikkene har falt på plass og at det blir helt herlig for de små å vokse opp som en liten guttegjeng:)
Ja, absolutt. Ser at det er mye samhold og lek mellom de tre jeg har allerede:)
 
Back
Topp