Noen som kjenner

~Kathrine~

Forumet er livet
Heisann!!!

Er det noen her som kjenner noen som syr, lager ting eller no greier med navn på?????
Eller kansje det finnes noen kreative sjeler her inne?

Kathrine

er kreativ, men ikkje med nål og tråd[:D]

[:D][:D][:D]

Samboern til min samboers fetter(oi, håper ikke det ble for komplisert:p) syr.
Hun er kjempeflink og syr hva det enn måtte være av bamser, klær, ja alt.Hun er kjempeflink og tar imot bestillinger:)

Ehh.. Er jo et firma som reklamerer i "norgesmagasinet" som kommer titt og ofte.. Ellers må det jo være noen med en broderingsmaskin i Bærum.. [;)]

det finnes jo en sånn internett butikk som selger ting som du bestiller navn på da?

ja den maskinen står ikke i dette huset [:D]

Mamma'n min kan..-og jeg har gjort det noen ganger for henne

- sydd navn på dåpskjoler (mange lager jo en liste på "underkjolen" over hvilke barn som er døpt i den, og når)

Men er jo veldig mange forretninger rundt om som gjør sånt også, da.. spør gjerne på en broderiforretning i nærheten, eller en som selger symaskiner.. - de vet vanligvis hvem som kan gjøre sånt[;)]

Ååå så spennende da...kordan får jeg tak i hva jeg kan bestille der osv...
tenkte på en dåpsgave med navnet til den lille på.
Bamse eller noe annet!!!

Takk

tenkte ikke på selve kjolen, men på en evt ting. Teppe, bamse, Broderi eller hva som helst!

Takk Hønni

Prøvde å søke på det, men det kom fint lite opp [&:]

der var adressene vettu.

Åååå tusen Tusen Takk!

Her var det mye fint [;)]

Juuhuuu...nu ble jeg glad!

Kathrine

Helluu.. Kjenner bare meg selv som syr, å jeg begynte å sy for første gang etter jeg ble gravid[8D] http://www.margaretha.no Men her skjønner du, her har de mye flotte greier! Søk på baby.. [:D]

Takker å bukker lindaen [:D][:D][:D]

Back
Topp