Noen som kjenner til Sval sommer dundyne? Kan den brukes nå? Til barn..

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jenta mi har egentlig en vinterdundyne.. men den er i stor størrelse.. altså voksenstørrelse.. og sengen hennes er en junior seng..

En vinterdundyne kostet 800 kr.. og det gidder jeg ærlig talt ikke å kjøpe..

Derfor jeg skulle kjøpe ny nå er pga at den voksendynen egentlig er i største laget.. på sidene.. den er litt tung.. så den detter gjerne litt utenfor..

Fant da en Sval dundyne.. sommer dyne.. Står at det er dun.. og den er varmeisolerende og blir hurtig oppvarmet.

Jenta mi er en varm person.. Hender jo at hun ligger litt uten dyne om natten.. nettopp fordi den detter litt utenfor.. Hun er ikke kald da..

tror dere at denne dynen er varm nok  nå på viteren? Hun ligger bare i truse.. så kan jo eventuelt ha på en pysj om det blir for kaldt..

Har ikke noen vinduer oppe;)

Kjenner du til dynen?

Ja.. tenkt litt på det.. Jeg hadde forseglet dynen. men uansett så vil hun jo trenge den til sommeren..

Men hadde vært greit å høre om noen hadde erfaring med den også;)

jeg er en fryseperson, men jeg har brukt sommer dun dyna mi hele denne vinteren, er kanskje litt kaldt om vi har vinduet oppe.
Er nok en grunn til at hun kaster dyna av ogs, siden hu er varm. går jo ann å prøve og gå inn å sjekke litt på kvelden/natta, er hun kald er den for kald, er hun varm så går det greit.

ja, jeg får teste;)

Jeg er også en fryseperson.. og har samme dyne som hun har nå... Rørosdyna.. men jeg orker ikke å ha den over meg hele natten selv som regel jeg..

Back
Topp