Noen som kjenner til ryggproblem?

Mitt lille barn!

Blir kjent med forumet
Hei. Jeg er akkuratt komt i uke 6 av svangerskapet, så er tidlig ute med å kjenne noe. Må tisse ofte, og verker nede i ryggbeinet så å si hele tiden. andre som har hatt eller kjenner til hva det gjelder?

Jeg kjente d selv så tidlig med min første,klarte ikke å sitte oppreiat til tider. Få ordna så du kommer inn i en gravidtreningsgruppe hos en fysioterapeut så tidlig som mulig om du har veldig vondt. Jeg gjorde ikke d og endte opp med krykker og til tider sengeliggende på slutten.

Med nr to startet jeg tidlig med treningen,d hjalp veldig :-)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg hadde bekkenløsning i begge svangerskapene, å kjenner d begynner å komme nå. Første graviditet så fikk jeg det i uke 16 og i andre svangerskap fikk jeg d i uke 9...

Ok, huff. Får bare se ut uka om det gir seg, rart å få slike bivirkninger med nr tre, når jeg ikke har hatt det tidligere. Takk for gode tips :)
Jeg kjente d selv så tidlig med min første,klarte ikke å sitte oppreiat til tider. Få ordna så du kommer inn i en gravidtreningsgruppe hos en fysioterapeut så tidlig som mulig om du har veldig vondt. Jeg gjorde ikke d og endte opp med krykker og til tider sengeliggende på slutten.

Med nr to startet jeg tidlig med treningen,d hjalp veldig :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg kan kjenne det såvidt at je har småvondter til tider men absolutt ikke hele tiden. De to andre svangerskapene så sleit eg ikke med det i det hele tatt.

Back
Topp