Noen som kjenner seg igjen?

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
-synes det er litt flaut å spørre, men jeg vet ikke hvordan jeg ellers skal få svar før i morgen eller kanjse enda seinere..

Er så frykelig sår på kjønnsleppene. Har aldri opplevd lignende.. Nesten så det brenner.. De er hovne og røde, men ser ikke såre ut[8|] bare utrolig vonde..

Noen som kjenner seg igjen?
Noen som vet noe?
Noen som kan gi råd?

Er så vondt[:(]

Uffda... Ville bare gi medlidenhet, vet ikke hva det kan være, har ingen erfaringer... Håper du snart blir bra...

Trøsteklem

hei
det kan være sopp du har fått, kjøp deg canesten salve på apoteket. regner med at det er det, startet sånn hos meg sist jeg var gravid, men denne gangen har jeg sluppet unna. du kan jo ringe legen i morgen å da og spørre hun/han.

tror jeg skal ringe legen i morra om det ikke har gitt seg..

er bare hovent og vondt..

Er det noe jeg har gjort/ikke gjort som gjør at jeg har fått det, om det er sånn som du tror?[8|]

Jeg har hatt problemer med soppinfeksjon i svangerskapet...
Var hos legen i dag, og har hatt de samme symptomene som deg, men har fått det igjen flere ganger..

Det som er med den stillpilleren, er at du må sette den helt i enden av skjeden...Jeg satte den bare litt inn, og da fikk ikke tab virke fra toppen, og jeg måtte på igjen med ny kur..+ salve..

Legen sa også at gravide er mere utsatt for å få sopp. pga. hormonbalansen i kroppen og blodsukkeret..Jeg fikk beskjed om å spise mindre sukker, for sukkeret gjærer seg og soppen blomstrer villt da..
Men å drikke masse syrlig, som jucie, yogurt osv. forebygger tilbakefall...
Den Canestenkuren er helt ufarlig for gravide,

Lykke lykke til!!!

Det er grusomt å ha det slik,, kjøp den største dosen på 500 mg. for den tar all soppen garantert!!

Klem

Takktakk begge to!

Folk er så hyggelige og hjelpsomme her at jeg blir helt på gråten.. .-eller kansje det bare er hormoner[8D]neida..

Natta jenter, og takk for råd..
sov godt når dere legger dere![:D]

Helt fint igjen i dag,[:D]
men jammen skal jeg passe på og få i meg mer juice og yoghurt.. for detta vil jeg ikke ha igjen!!

Er ikke mye sukker jeg spiser, tror jeg.. men kan kansje kutte ned litt hvis jeg er veldig bevisst, ja[:)]

Jeg har også hatt mye utflod.. er generellt mye mer slim i kroppen (beklager ekle detaljer her, ja..) så det er jo forståelig at noe må ut..

Får forsyne meg med en av yoghurtene til min mann.. han har "kjøleskapet fullt" av Jordbæryoughurt som han får lyst på når han er på butikken, selv om vi har en 4-pack eller mer i kjøleskapet fra før [8D]

Back
Topp