Noen som kjenner seg igjen..?

:gen014:gen014:gen014

Så bra skrevet! Kjente at første avsnittet provoserte meg..eller begynnelsen da.. Svangerskap er ingen sykdom blabla bla.. Så jeg visste ikke helt om jeg gadd å lese hele.. Men poenget hun kom fram til og hele teksten i seg selv var jo MEGA bra! Så jeg er kjempeglad for at jeg leste hele og fikk med meg budskapet.

Dette skulle vært klistret på hvert busskur, å i hver pausereklame i fotballkamper, pokerkamper osvlaughing7

:wav

 
Last edited:
:gen014:gen014:gen014

Så bra skrevet! Kjente at første avsnittet provoserte meg..eller begynnelsen da.. Svangerskap er ingen sykdom blabla bla.. Så jeg visste ikke helt om jeg gadd å lese here.. Men poenget hun kom fram til og hele teksten i seg selv var jo MEGA bra! Så jeg er kjempeglad for at jeg leste hele og fikk med meg budskapet.

Dette skulle vært klistret på hvert busskur, å i hver pausereklame i fotballkamper, pokerkamper osvlaughing7

:wav


Ja jeg og tenkte det samme som deg til å begynne med. Tenkte litt sånn, hvilken bedreviter er det som er ut å tuter nååå da :p Men så ble det bare bedre og bedre. Og kjenner meg sååååånn igjen! Endelig noen som forstår liksom :p
 
Back
Topp