Noen som kjenner liv?

15+1 i dag og kjenner liv innvendig [emoji5] kjennes ut som leamus, men syntes ikke fra utsiden. Noen ganger kommer det noen kraftigere, men de er heller ikke synlige utenfra, bare kjenner de bedre [emoji5] Er andregangsgravid.
 
15+1 i dag og kjenner liv innvendig [emoji5] kjennes ut som leamus, men syntes ikke fra utsiden. Noen ganger kommer det noen kraftigere, men de er heller ikke synlige utenfra, bare kjenner de bedre [emoji5] Er andregangsgravid.

Så gøy gleder meg sånn, husker det var så fint sist:)
 
Dette er min nr to, kjenner ingen ting enda. 13+5. Jeg har morkaken på fremre vegg som sist og kommer nok ikke til å kjenne tydelige spark før i uke 17 ca :)
 
Prøver å smøre meg med tålmodighet, siden det kan gå helt til over uke 22(?) før man kjenner noe, men ligger likevel å kjenner etter og analyserer på kveldstid. Inn i mellom føler jeg at jeg kjenner noe, men plutselig får jeg trang til å slippe luft[emoji23]‍♀️ Så er nok bare tarmen som jobber, hihi
 
Dette er min nr to, kjenner ingen ting enda. 13+5. Jeg har morkaken på fremre vegg som sist og kommer nok ikke til å kjenne tydelige spark før i uke 17 ca :)

En uke etter deg og kjenner heller ikke noe. Vett ikke hvor morkaken ligger;)
 
Noen som har kjent skikkelig liv enda?[emoji2] Jeg er så usikker!![emoji849] Når jeg ligger avslappet kjenner jeg smådult, innbiller meg ihvertfall det! Kjenner ingenting fra utsiden når jeg holder hånden over, men har aldri kjent slik bevegelse på disse plassene tidligere. Er nesten helt sikker på at det er liv jeg kjenner fra lillefrøet, men er redd det er innbilning og at det egentlig fortsatt er for tidlig.
 
Har kjent liv siden ca uke 17. Andregangs og med morkaken foran denne gangen også.
Men merker helt klart mer enn jeg gjorde med forige.
 
16+3 med tvillinger og kjenner ingenting.

Vet ikke helt hva jeg skal kjenne heller. Får bare vente noen uker til..
 
16+3 med tvillinger og kjenner ingenting.

Vet ikke helt hva jeg skal kjenne heller. Får bare vente noen uker til..

Jeg kjenner de av og til, men trodde jeg skulle kjenne mer nå selvom morkaken(e) ligger foran. Er 16+2 i dag. Gleder meg til det kommer daglig [emoji4]
 
Jeg kjenner de av og til, men trodde jeg skulle kjenne mer nå selvom morkaken(e) ligger foran. Er 16+2 i dag. Gleder meg til det kommer daglig [emoji4]

Ja, jeg har også begge morkakene mot magen.

Ja, blir gøy å få litt bekreftelse at det er noen der inne :)
 
Har kjent liv inni i 2-3 uker omtrent hver dag. Er 3gangs i 18+1 idag.

Igår kjente jeg noen skikkelige spark,fikk mannen til å legge hånda på magen og da kjente han det selv :)
 
Har kjent liv inni i 2-3 uker omtrent hver dag. Er 3gangs i 18+1 idag.

Igår kjente jeg noen skikkelige spark,fikk mannen til å legge hånda på magen og da kjente han det selv :)

Det er så kjekt med første skikkelige sparkene[emoji1]
 
Er 17+1 og begynte å kjenne noe for litt over en uke siden. Kjennes ut som om jeg har "leamus" i magen. Gleder meg masse til det blir tydeligere og kommer hver dag :Heartred
 
17+0 i dag og kjenner daglig liv på både innsiden og utsiden! Samboer, mamma og en venninne kjenner også «sparkene». Har kjent det siden fredag, da var jeg 16+5!
 
Back
Topp