Noen som kjenner bevegelse?

Flere som kjenner mest spark/sprelling om kvelden/natten?Nå husker jeg hvordan det er å aldri få sove..men er koselig midt oppi det hele«3
 
I dag kjente jeg for første gang på utsiden også [emoji7][emoji7] 18+3 [emoji173][emoji173]
 
Hvor er det dere kjenner det? Føler babyen ligger så veldig langt nede.. er 17+3
Jeg kjenner mest litt skrått mot ene siden fra navlen,men idag kjente jeg veldig langt nede..tror man kan kjenne litt over alt da det er mye bevegelse i starten pga.god plass der inne!
 
Har kjent bevegelse gradvis mer og mer siden uke 12. Mest om kvelden, men i forgårs kjente jeg for første gang på dagtid også. Ikke vondt. Føles som en liten sak (fisk, ål osv) som spreller eller beveger seg i masse vann ❤️ en liten kiling.

Jeg er 15+0 idag.
 
Jeg er 16+5 og har ikke kjent noe enda. Sist gang kjente jeg det da jeg var 18 uker på vei. Så det er nok ikke så lenge til. :)
 
Føler det om jeg ligger helt stille og på siden, men har ennå ikke kjent det mot hånden på utsiden liksom. Ligger stadig å kjenner etter

På utsiden kom det helt plutselig og uventet [emoji28] Lå på sofaen og hvilte handen på magen (tenkte ikke over at det var der hånda lå engang), og plutselig dunket den opp [emoji28][emoji85] Jeg ble helt sjokka, hadde ikke sett den komme så raskt etter jeg kjente innvendig for første gang [emoji23]
 
16+3 idag og kjenner mye bevegelse og «dytting» [emoji177]
 
har kjent noen bobler som sprekker og noen svake "fiskehaler" i magen <3 er 16 uker, men kjente det allerede i 15 med denne lille spiren. Med storebror kjente jeg ikke noe før i uke 18-19.
 
Jeg drømte at jeg kjente masse spark og sånt, men føler egentlig ikke jeg har kjent noe enda, der jeg trodde kunne vare baby må jo ha vært luft i magen, siden når jeg hørte etter pulsen første gang var den jo nesten helt nede med skambenet [emoji13]
 
Kjent regelmessig bevegelse siden uke 14 her[emoji173]️ men fra uke 18 kjente jeg det utenpå med både spark og bevgelse[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg begynte å kjenne de første bevegelsene i uke 16/17 sånn ca. Nå både kjennes og ses det utenpå også. Så det for første gang i går, magen fikk en skikkelig kul ut akkurat der han sparket. Hadde ikke forventet det så tidlig, men foreløpig er det artig (tenker det ikke er like artig om ti uker eller så...)
 
Kjente bevegelser tidlig, men kjente de første sparkene utvendig i allerede par uker nå. Både mannen og jeg ser og kjenner spark daglig. H*n sparker så hardt fra seg til tider, at jeg skvetter til. Skal dem virkelig sparke så mye og hardt i uke 20? :eek: Hvordan skal dette gå seg til videre da?
 
Back
Topp