Noen som kjenner bevegelse?

Ja, jeg har endelig begyndt å kjenne noe [emoji2] 18+1 jeg da, og kjenner det mest på kvelden som du [emoji4]
 
Ja, jeg har endelig begyndt å kjenne noe [emoji2] 18+1 jeg da, og kjenner det mest på kvelden som du [emoji4]
Det er liksom bare en og annen bevegelse i ny og ne. Så er jo ikke sprell ennå, men gøy likevel. Hadde ikke trodd at jeg skulle kjenne noe før etter uke 20.
 
Ja, er 14+4, og har kjent siden 12 uker, men fortsatt veldig sporadisk.
 
Så heldige dere er! Har morkaka foran så han som foretok ultralyden sa at jeg i verste fall ikke kjente noe før i uke 23. Det føles lenge til, trodde jo det bare var noen uker unna..
 
Så heldige dere er! Har morkaka foran så han som foretok ultralyden sa at jeg i verste fall ikke kjente noe før i uke 23. Det føles lenge til, trodde jo det bare var noen uker unna..

Jeg har også morkaken foran, men har kjent spark de siste dagene! :) Er 16+5, og kjenner det best på sidene.
 
Jeg kjenner litt nå og da, men mest på kvelden når jeg legger meg ☺️ Bli mindre søvn da, for det er så spennende å ligge å kjenne etter :p
 
Er 17+4 å kjenner mest romstrering å bevegelser en spark,men av å til kommer dæ noen sparkxsmile9 mest på kveldane som si fleste sier
 
Jeg har også morkaken foran, men har kjent spark de siste dagene! :) Er 16+5, og kjenner det best på sidene.
Ooh! Spennende! Jeg er sist ut i marsgruppa men får håpe det ikke går så mange ukene til. Er 13+6 I dag :)
 
Jeg kjenner ingenting enda er 15+4 i dag
 
Men kjenner dere liksom trygg utover på siden og at det er litt smertefullt liksom? Tenker at dette er om den dytter veldig på en av sidene. Dytter jeg litt tilbake så gir det seg
 
Ja masse bevegelse her, men nest om kvelden når jeg skal legge meg[emoji173]️ noen få svake spark har jeg også kjent[emoji173]️ er 17+6
 
Har kjent bevegelse siden uke 13. Er 17+1
 
Men kjenner dere liksom trygg utover på siden og at det er litt smertefullt liksom? Tenker at dette er om den dytter veldig på en av sidene. Dytter jeg litt tilbake så gir det seg

Jeg skjønner hva du mener, men tror det er ligamentsmerter eller livmoren som vokser. De bevegelsene jeg har kjent de siste dagene har absolutt ikke vært smertefulle på noen som helst måte. Har kjent spark langt utpå siden uten at det var vondt.
 
17+6 med andre mann og kjenner bevegelser hver dag/kveld også utvendig[emoji4]
 
17+5 med nr to.. kjenner også daglig bevegelse. Igår tror jeg baby tok en mini salto - hele magen rista [emoji27] Hadde nesten glemt følelsen! [emoji173]️
 
Er 15+1, og kjent en ukes tid (kanskje 2). Veldig godt og endelig kjenne at det er noe der inne :)
 
Back
Topp