Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er liksom bare en og annen bevegelse i ny og ne. Så er jo ikke sprell ennå, men gøy likevel. Hadde ikke trodd at jeg skulle kjenne noe før etter uke 20.Ja, jeg har endelig begyndt å kjenne noe [emoji2] 18+1 jeg da, og kjenner det mest på kvelden som du [emoji4]
Så heldige dere er! Har morkaka foran så han som foretok ultralyden sa at jeg i verste fall ikke kjente noe før i uke 23. Det føles lenge til, trodde jo det bare var noen uker unna..
Ooh! Spennende! Jeg er sist ut i marsgruppa men får håpe det ikke går så mange ukene til. Er 13+6 I dagJeg har også morkaken foran, men har kjent spark de siste dagene! Er 16+5, og kjenner det best på sidene.
Er så trøtt jeg at rekker nesten ikke legge meg på senga før jeg har sloknaJeg kjenner litt nå og da, men mest på kvelden når jeg legger meg Bli mindre søvn da, for det er så spennende å ligge å kjenne etter
Men kjenner dere liksom trygg utover på siden og at det er litt smertefullt liksom? Tenker at dette er om den dytter veldig på en av sidene. Dytter jeg litt tilbake så gir det seg