Noen som kan

fano

Gift med forumet
anbefale private sykehus utenfor oslo som ikke er alt for lang reisevei? tenkte kanskje rundt porsgrunn o.l?

såpass [:o] Hvis jeg får dekket søskenforsøk er jeg litt usikker på hvor jeg vil gå, regner med og ta riksen igjen, men vil undersøke litt andre muligheter også.

jeg går ikke privat hvis jeg får søskenforsøk nei, men jeg vil kanskje undersøke andre offentlige sykehus. Riksen er litt travel og det går litt fort i svingene til tider. For en gangs skyld i livet vil jeg føle meg orntlig ivaretatt og bli sett på som et menneske og pasient og ikke en rullebånd effekt [:o]

Da tar jeg det til etteretning [:D] Håper jeg får svar på Helfo snart, ventetiden er så utrolig grusom [:(] Har lite tror på at det går, men det aviste meg ikke med en gang, og hun jeg fikk snakke med ble helt paff når jeg ringte inn og forklarte historien etter og ha fått et kvast brev fra dem. Håper det gjorde inntrykk for hun ville gjøre det hun kunne fo rog hjelpe meg.

Tror det er ganske lang ventetid overalt (offentlig da), hører til Porsgrunn og der er det pr idag ca 6 mnd ventetid[&:]

Såpass [:o] Ja, noe skal det jo være. Vi får se når jeg får svar fra Helfo. Uansett må vi vente noen mnd for gubben var syk igjen nå med feber, og det vil si at det er dødt hos han nå, så vi må vente til det snur igjen [&o]

bare kom til tromsø istede hihi[:D]

Håper jeg også snuppa. Forrige gang jeg ringte hadde de fått alel papirene og enda tar det lang tid og gi et svar liksom, blir litt bekymret for avslag jeg da. Jeg vet at sykehus er travle ting, men som pasient burde man bli hørt litt mer. jeg har jo satt ned foten litt og fått litt mer tid, men føler liksom at man presser seg på. Skulel vært rik og masjert rett inn på privatklinikker, der har det hvertfall tid [:D]

Kan anbefale Haugesund sjukehus eg[:)] følte meg så godt ivaretatt der atte! Sykepleierene og legen var helt fantastiske! Og oppriktig glade og positive på dine vegner![:D]

Er vel ca 4 mnds ventetid der i flg nettsiden deres[:)] http://www.helse-fonna.no/modules/module_123/proxy.asp?D=2&C=1417&I=5730&rid=999&iDepartmentId=478

Back
Topp