NOen som kan teksten??

Ju9ta

Forumet er livet
På 5 små apekatter sitter i et tre, så kommer krokodilla etc...

Snuppa går å delvis synger på den, og jeg klarer ikke å komme på hele sangen..[8|]

5 små apekatter sitter i et tre, de erter krokodillen du kan ikke kan ta oss ned. men så kom krokodillen, kjempe stor å sterk.... så var det bare 4.

Sånn synger vi den ..

ORIGINAL: Toadette_

Fem små apekatter sitter i et tre...de ertet krokodillen.. du får ikke tak i meg..sviiisj.. så var det bare 3 små apekatter igjen..
tre små apekatter sitter i et tre.. de ertet krokodillen.. du får ikke tak i meg..sviisj.. så var det bare 2 små apekatter igjen.. 2 små apekatter sitter i et tre.. de ertet krokodillen.. du får ikke tak i meg.. så var det bare 1 apekatt igjen.. 1 litn apekatt sitter i et tre.. ertet krokodillen.. du får ikke tak i meg.. sviiis.. så var det 0 apekatter igjen... ÆÆÆTSJOOOOO.. Så kom 10 små apekattene ut....

vis med fingrene hvor mange.. når de erter krokodillen bruker man fingrene å lager erte nese.. på sviiiss så spiser krokodillen apekatten.. bruker da den ene hånda til å spise den andre hånda til slutt nyser krokodillen å alle apekattene kommer ut igjen..

AHAAAA..[:D][:D]
Takk.. nÅ kom jeg også på den..[:D]

Fem små apekatter sitter i et tre, de erter krokodilla "du kan ikke nå oss her". Så kom krokodilla, diger, stor og svær og *smekk* så var det bare fire igjen der.

Sånn sier vi den [:)]

Tre små aper dingla i et tre,
erta på de andre heh heh heh
du kan ikke ta oss, du kan ikke ta oss
Smack smack smack

To små aper dingla i et tre...

fem små apekatter sitter i et tre,de erter krokodillen som svømmer like ved, du kan ikke ta oss ærta de å lo, meeeeeen PANG,så åt krokodillen en apekatt..
og da var det bare 4 apekatter igjen

Sånn synger vi den ; 5 små apekatter satte i et tre,ertet en krokodille, du kan ikke fange meg,så kom krokodillen stooor og sterk og smack! der spiste han opp apekatten....
4 små apekatter.....

5 apekatter klatret i noen trær, de ertet krokodillen, du tar oss ikke her.
Så kom krokodillen diger og svær.. Smakk..

4 apekatter....

Annet rim:

5 apekatter hoppet opp og ned.
Den ene falt ned og slo seg på kne.
Mamma ringte doktoren og doktoren sa;
ikke mere hopping i senga!

Back
Topp