noen som kan svare?

pernille8

Flørter med forumet
Sitter å teller ned timer og dager til dag 14 for testing,vet ikke om jeg klarer vente så lenge.Er på rugedag 9 nå,hvor stor sjans er det for positiv test tidligere enn dag 14?

Vet det er folk som har testet positivt så tidlig som dag 10. Men jeg er ikke sikker på når eggløsningssprøyta er ute av systemet (den har hcg i seg og kan gi falskt positivt resultat). Jeg ville ha ventet noen dager til hadde jeg vært deg..kanskje til dag 12 eller 13!!

Lykke til med testing[:)]

ok,takk for svar[:)]får prøve å holde ut til over helga ihvertfall.skal heldigvis på jobb i helga[:)]tenke på noe annet da...

sååå spennende dette blir da[:D]
lykke til med testing allefell[:D]

Fins ingen statistikk som er god på dette, selv fik jeg positiv på dag 9 etter uttak...men anbefaler ikke å teste så tidlig veldig mange for negativ da.

Men sånn generelt så vil jeg si at på dag 12 etter uttak så kan du teste og mange for positiv da men ulempen er at du kan få en positiv test og bli så glad så glipper egget et par dager etter...dvs kjemisk graviditet. Betyr den har såvidt festa seg men kroppen frastøta seg egget av en eller annen årsak - kromosomfeil elletr noe annet.

Back
Topp