Noen som kan lage sånn "tilhører november 2012" ??

veldig mange fine gleder meg til avstemmning for å se hvilken det blir

Så flinke dere er :) gleder meg til avstemming :)

Live2Learn skrev:
Liker ikke å bruke bilder av andres barn jeg da, men kan prøve å lage en basert på noe annet! =) 

Jeg er i grunn ganske enig der, derfor jeg fant frem forslag nr 2 da den ble litt mer anonym :)

hvis det er greit for rotehuet, så stjeler jeg den ene allerede nå.. Jeg falt så for den!! 

Det var veldig lett å lage....

når skal vi stemme eller skal vi bare ta den vi synes er finest da får jo alle en de liker veldig godt
kom gjerne med flere forslag liker noen av de som har kommet men er klar for å se flerd

Her var det mange fine logoer! Flott at dere lager slike!!

Aravis skrev:
hvis det er greit for rotehuet, så stjeler jeg den ene allerede nå.. Jeg falt så for den!! 

Det går helt fint ;)

Så flinke dere er alle sammen! =)

Må si jeg fallt for denne jeg :) Men enig i at den kunne vært litt mindre ja :)

rotehuet skrev:
noe sånn???
kanskje et lite hakk mindre evt?

man kan krympe den som man vil når man limer den inn i signaturen :)

rotehuet skrev:
man kan krympe den som man vil når man limer den inn i signaturen :)

Men så greit da! :) Jeg hadde aldri noe slik på forrige termingruppen jeg var i, så ikke helt inne i det her jeg :)

hva sier man? Frist?

Hva om fristen er på onsdag kveld kl 21??? Da har vi mulighet til å komme oss hjem fra ferie?? Veldig mange fine her :)

mammacath skrev:
Hva om fristen er på onsdag kveld kl 21??? Da har vi mulighet til å komme oss hjem fra ferie?? Veldig mange fine her :)

Enig 

hvordan stemmer vi da sier vi bare hvem vi liker best og så er den noen som teller eller blir det et slik avstemmnings innlegg

Back
Topp