Noen som kan hjelpe

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Når er det vanlig å få mensen etter spray start??

Begynte på igår...

Trur da variere veldig. Eg fekk vel rundt dag 5 trur eg. 

jeg begynte 2 november på spray og fikk tr den 10-11, så det varierer vel litt tror jeg [:D]

eg begynte den 2nov og venter på at tr skal komme....er jo 14dager siden spray start!!
skal begyne på sprøyter den 20nov,er vel sån at vi må ha fått tr før sprøyte start?

så dette varierer veldig fra person til person...
jeg kjenner at jeg stresser litt nå[:o]

ORIGINAL: Ivara

Kommer vel an på syklusen din tror jeg?
Jeg fikk TR den dagen jeg skulle ha den i følge min syklus ihvertfall.

Jeg fikk tr 2 dager før jeg skulle ha den i min faste syklus...[;)]

Eg starta på spray dag 20 i forrige syklus, som var den 24.okt, fikk mensen senere enn forventet, dag 36 (tidligere dag 32). Det var på dag 17 med spraystartdagen.[:)] Anket også på om eg skulle få mensen eller ei, men den kom! Men eg går litt lengre på sprayen da, pga at den veka som var tenkt at eg skulle ha uttak var det fullt, og dermed blei det ei ekstra veke med spraying. Heilt grett det[;)] Eller så måtte eg vel ha venta til over nyåret, dersom eg ikkje hadde fått dette til[;)]

Jeg starta med spray 3. mai. TR kom 12. mai. Dette varierer nok veldig fra person til person. Det viktigste er at man får TR før oppstart med hormonsprøyter.

Varierer nok litt, men jeg fikk en dag før i forhold til min faste syklus og syv dager etter spraystart.
Fikk beskjed om at menstruasjonen måtte komme før sprøytestart.

Fikk den etter 5 dager.

ORIGINAL: babyT

Jeg starta med spray 3. mai. TR kom 12. mai. Dette varierer nok veldig fra person til person. Det viktigste er at man får TR før oppstart med hormonsprøyter.

sign babyT her...har nokk rett i dette hun[;)]

Første gang fikk jeg mensen kvelden før jeg skulle starte med sprøter, var nervøs da gett, det betyr at jeg fikk vel mensen på spraydag 13-14 eller noe rundt der. Det var like før jeg måtte utsette starten av sprøyter med en uke. Nesteforsøk så valgte jeg å gå 3 uker med nedregulering før sprøytestart slik at jeg kunne få med meg akupunktur den dagen jeg skulle sette inn egg, akupunktøren var borreist uken før, og samtidig slapp jeg å bli nervøs for nå mensen dukket opp den siste gangen, men da kom den selvfølgelig noen dager tidliger, tror det var dag 10-12 eller noe rundt der. Husker ikke helt nå...er så lenge siden.

ORIGINAL: Ivara

Kommer vel an på syklusen din tror jeg?
Jeg fikk TR den dagen jeg skulle ha den i følge min syklus ihvertfall.
Kommer nok an på syklusen din ja.
Eg fikk den vel 1-2 dager etter den skulle komt.

Back
Topp