sunflower87
Glad i forumet
Håper noen av dere her inne kan hjelpe meg litt[:)]
Tida har gått fort, snupap er snart 6 mdn allerede. Begynner også å minke mer og mer på permisjonstiden som er igjen også.
Jeg har et lite dilemma som jeg håper noen av dere kan svare meg på??
Her er saken:
Jeg jobber deltid på en matbutikk. Sjefen der var verdens snilleste helt til den dagen da jeg fortalte han at jeg var gravid[&:] Etter han fikk vite dette og jeg ble sykemeldt forholdsvis tidlig så har han rett og slett hata meg virker det som. Uhyggelige sms og telefonsamtaler har ført til at jeg kjenner jeg kvier meg og helst er litt redd for å komme tilbake til den jobben og møte han igjen.
Jeg gikk ut i permijson derifra 3 uker før termin, altså 13.03.08 og skal være i permisjon i 54 uker med 80% lønn. Oppsigelsestiden min i den jobben er på 1 mnd.
Så lurer jeg på om jeg kan levere oppsigelse 1 mnd før permisjonen min går ut?
Slik at jeg slipper å gå tilbake der å jobbe 1 mnd i oppsigelsestiden?
Og heller kan si opp 1 mnd før permisjonen min er ferdig.
Litt innviklet og komplisert forklaring. Men skjønner dere problemet og det jeg lurer på??[&:]
På forhånd tusen takk for at dere gadd å lese og evt hjelpe[:)]
Tida har gått fort, snupap er snart 6 mdn allerede. Begynner også å minke mer og mer på permisjonstiden som er igjen også.
Jeg har et lite dilemma som jeg håper noen av dere kan svare meg på??
Her er saken:
Jeg jobber deltid på en matbutikk. Sjefen der var verdens snilleste helt til den dagen da jeg fortalte han at jeg var gravid[&:] Etter han fikk vite dette og jeg ble sykemeldt forholdsvis tidlig så har han rett og slett hata meg virker det som. Uhyggelige sms og telefonsamtaler har ført til at jeg kjenner jeg kvier meg og helst er litt redd for å komme tilbake til den jobben og møte han igjen.
Jeg gikk ut i permijson derifra 3 uker før termin, altså 13.03.08 og skal være i permisjon i 54 uker med 80% lønn. Oppsigelsestiden min i den jobben er på 1 mnd.
Så lurer jeg på om jeg kan levere oppsigelse 1 mnd før permisjonen min går ut?
Slik at jeg slipper å gå tilbake der å jobbe 1 mnd i oppsigelsestiden?
Og heller kan si opp 1 mnd før permisjonen min er ferdig.
Litt innviklet og komplisert forklaring. Men skjønner dere problemet og det jeg lurer på??[&:]
På forhånd tusen takk for at dere gadd å lese og evt hjelpe[:)]