Jeg har prøvd og gitt Julie brødskiver en stund nå, hun prøver å bite litt på skiven men så dytter hun den bare bort. Hver gang jeg prøver å gi henne, så gjør hun det. Så det blir jo ikke til at vi får gitt henne noe. Jeg tenkte at det kanskje var fordi hun ikke likte pålegget... Så i går kjøpte vi banos til henne (siden hun er så glad i banan). Hun tok en bit av brødskiva, men etterpå åpnet hun munnen, plukket ut biten og kastet på gulvet. Sånn gjorde hun med halve brødskiva.. [:D]
Er det noen andre barn som har gjort sånn?? [8|] Skjønner jo ikke hva jeg skal gi henne om hun ikke vil ha brødskive.. Prøvde å si til henne, at hun ikke fikk lov til å ta den ut og sa nei til henne hver gang hun gjorde det!
Noen tips til annet jeg kan gi eller noe annet jeg kan prøve? Vil jo at hun skal spise brødskive, det blir jo litt mye grøt og yoghurt om vi bare skal gi henne det! [:)]
Er det noen andre barn som har gjort sånn?? [8|] Skjønner jo ikke hva jeg skal gi henne om hun ikke vil ha brødskive.. Prøvde å si til henne, at hun ikke fikk lov til å ta den ut og sa nei til henne hver gang hun gjorde det!
Noen tips til annet jeg kan gi eller noe annet jeg kan prøve? Vil jo at hun skal spise brødskive, det blir jo litt mye grøt og yoghurt om vi bare skal gi henne det! [:)]