Noen som kan hjelpe? (Ekle detaljer)

Hadde også ringt. Der får du svar og evt sjekk også! :)

Ringte de tidligere idag, men da hadde alt roet seg og stoppet å blø.... derfor jeg ikke har ringt de nå.. vil ikke ringe for hver minste detalj

Venter ei prinsesse i august <3
* Sladrer med Tresmåhjerter *

Dette hadde jeg absolutt ringt till føden og sjekket opp i.Er de som er fagfolk. Er det ikke betre og ringe en gang for mye en en gang for lite.?

Da hadde jeg ringt og forklart de at ting har endret seg. Og at du gjerne kunne tenkt deg en sjekk.:) Er jammen for oss de er der for:) Lykke til:) Jeg gikk med tynn utflod med første mann, var veldig bekymra for at jeg kanskje lekket fostervann. Gav meg ikke før jeg hadde fått meg en sjekk. Å var så deilig etterpå når jeg fikk vite det var helt ufarlig. Så slapp jeg og gå og bekymre meg:)

Ville ringt om forandringer.
De er på jobb og tjener penger for å kunne hjelpe gravide damer :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Ringte du igjen? De er der kun for oss, så bare ring igjen. Det hadde sikkert vært betryggende å komme inn på en sjekk?

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Ville ringt om forandringer.
De er på jobb og tjener penger for å kunne hjelpe gravide damer :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Tenkte å ringe inn hvis det tar seg opp igjen :) hvis det ikke skjer noe i natt, så kommer jeg uansett til å ringe jm imorra og høre hva hu sier og eventuelt be om en kontroll :)

Hvordan går det med deg?

Kom aldri igjennom tlf hos jordmor idag, så ringte føden.. men skulle vente og se om det tok seg opp igjen. Kjenner fortsatt i korsryggen og rumpeballene, og masse sammentrekninger i magen.. våknet også med ekstremt kvalme og intens hodepine, så sitter med solbriller på inne for å få det mørkere.. og er så varm at jeg er svett inni henda, og svetter så under armene at det drypper og renner

Jeg må ærlig si at jeg ikke helt skjønner hvorfor du ikke har fått deg en sjekk. Alt som har vert med deg de siste dagene er jo absolutte grunner for å få det. Er ikke ute etter å dømme altså, men hadde d vert meg hadde jeg vert sjekket for lenge siden. Håper alt er bra med deg og at du snart får en sjekk;-)

Sent from my LT22i using BV Forum mobile app

Kom aldri igjennom tlf hos jordmor idag, så ringte føden.. men skulle vente og se om det tok seg opp igjen. Kjenner fortsatt i korsryggen og rumpeballene, og masse sammentrekninger i magen.. våknet også med ekstremt kvalme og intens hodepine, så sitter med solbriller på inne for å få det mørkere.. og er så varm at jeg er svett inni henda, og svetter så under armene at det drypper og renner

Ring med engang du merker noen endringer! Når det er blod så er det vanlig å ringe inn, så må ikke føle at du er til "bry" for noen. Høres ut som det skjer noe snart.

Back
Topp